/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Ramina
Beauty Pro
18/03/24-12:48
Espresso Makeup 🤎
Espresso Makeup 🤎
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
17/03/24-20:26(redigerad den 17/03/24-20:27)
GMM Dag 17, Butterfly pt.2🦋 Video på IG💗
GMM Dag 17, Butterfly pt.2🦋 Video på IG💗
Inliner Kajal Waterline 51 Indian Black
Yohanna
Beauty Star
17/03/24-17:41
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
AnnaML
Beauty Pro
17/03/24-16:59
Kvällssolen fångade mitt intresse för att fota 🌅 Sedan
Kvällssolen fångade mitt intresse för att fota 🌅 Sedan sportlovet, då jag började med Kicks beauty talks, så trillar det ner massor med prover i brevlådan pga alla formulär som poppar upp på Insta där man kan beställa hem sådana 🤗 Jag tror att det har att göra med att jag googlar runt mer på olika produkter, som gör att själva formulären poppar upp. Roligt är det iaf ☺ Så detta är dagens "Budget beauty look". Jag använder prover från Biotherm och My Way Nectar idag. My Way provet gjorde även att jag köpte May Way, fast originalet idag 😊 På läppar, kinder och ögon har jag en multiprodukt med glow från L'Oréal, som tyvärr inte går att tagga.
Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream 50 ml
My Way EdP Nectar 90 ml
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Nikki
Beauty Pro
17/03/24-10:16
🌳 Clean Girl Look 🤍🌳  Clean Girl Look är för mig en så
🌳 Clean Girl Look 🤍🌳 Clean Girl Look är för mig en så naturlig och osminkad look som möjligt! Normalt har jag inte foundation en ledig dag ute i skogen men då solen skiner från en klarblå himmel och jag inte köpt nya solskyddsprodukter ännu fick det bli så. Både dagkräm och foundation med SPF får tillsammans skydda min vinterbleka hud idag. Svagt färgad och återfuktande läppprodukt från IDUN Minerals (också den med SPF). Och en mascara från Clinique som är bra om man har känsliga ögon, använder kontaktlinser eller besväras av allergi (höga halter av al-pollen idag). Tips! Använd en foundation med lättare täckning för en naturlig Clean Girl Look (eller ingen alls). 🤍
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Infaillible More Than Concealer 320 Cool 11 ml
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Oil-Infused Tinted Lip Elixir Linnea
High Impact Mascara Black
Linn
Beauty Pro
17/03/24-10:06
🩵Kreativ Makeup Challenge🩵 Blått tema!
🩵Kreativ Makeup Challenge🩵 Blått tema!
Natural Glow Multi-Stick 2 Fresh Pink
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black