Hem / Beauty Looks / Hello ! ๐Ÿ˜Š ๐ŸŒธโ˜€๏ธ๐ŸŒธ Solveig heter jag och รคr ny hรคr och tรคnkte
Solveig Engman โ˜€๏ธ
Beauty Star
20/05/22-18:56
Hello ! ๐Ÿ˜Š ๐ŸŒธโ˜€๏ธ๐ŸŒธ Solveig heter jag och รคr ny hรคr och tรคnkte
Hello ! ๐Ÿ˜Š ๐ŸŒธโ˜€๏ธ๐ŸŒธ Solveig heter jag och รคr ny hรคr och tรคnkte dela med mig av favoriter frรฅn sminkvรคskan๐Ÿ› ๐Ÿ‘๐Ÿ’„Ska bli kul att fรฅ ta del av era tips ocksรฅ ๐Ÿ˜Š Min klassiska signatur makeup look: ๐ŸŒธ Mascara : Clinique high impact mascara: 01 Black ๐ŸŒธ Foundation: Isadora wake up make up foundation: 00 fair ( blandat med nรฅgra dropar av den tyvรคrr numera ๐Ÿ˜ฅ utgรฅngna Isadora high performance foundation: diamond och vanilla beige. Vanilla beige som รคr mรถrkare รคr hรคr min bronzer och rouge som jag skulptera med fรถr en diskret luftig skulptering.) ๐ŸŒธ ร–gonskuggor: Isadora eyeshadow quartet : 01 Muddy nudes och Isadora singel power eyeshadow : 03 Brick Wall ๐ŸŒธ Concealer : Isadora light touch concealer: 79 Fair beige ๐ŸŒธ Lรคppenna: Mac : Whirl ๐ŸŒธ Lรคppstift: Mac frost lipstick: 310 Gel ๐ŸŒธ ร–gonbryns penna: Isadora brow powder pencil : Medium brown ๐ŸŒธ ร–gonbrynskugga: Isadora eyeshadow quartet : Muddy nudes nyans nr 3 och 4 som bryn skugga med fuktig pensel pรฅ fuktade รถgonbryn. Grundar alltid sรฅ. Vรคldigt multifunktionell. ๐ŸŒธ ร–gonbryns mascara: Maybelline Express brow: 02 Soft brown ๐ŸŒธ Kajal: Clinique Quickliner for Eyes Intense: Intense Black. ร„ven Isadoras รถgonbryns penna i medium brown fรถr att mjuka upp. Multifunktionell รคr min grej och vad jag gillar med produkter. Sรฅ detta รคr nรฅgra av mina bas favoriter som jag anvรคnder bรฅde till vardag och fest. Ni fรฅr jรคtte gรคrna tipsa om liknande produkter eftersom exempelvis den ena sortens foundation har utgรฅtt och samma med concealern. Hoppas att ni alla har det grymt bra dรคr ute! Kom ihรฅg att du รคr vacker oavsett vad ! ๐Ÿ’‹
MAC
Lip Pencil Whirl
MAC
Frost Lipstick Gel
Isadora
Wake Up Make Up Foundation SPF 20 00 Fair
Clinique
High Impact Mascara Black
Isadora
Eyeshadow Quartet 01 Muddy Nudes