/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
elin
Beauty Pro
10/31/23-21:21
Senaste parfymen som köptes, verkligen så underskattad
Senaste parfymen som köptes, verkligen så underskattad
elin
Beauty Pro
10/31/23-21:20
Ett av mina senaste köpt tyvärr inte jätte nöjd.
Ett av mina senaste köpt tyvärr inte jätte nöjd.
Nikki
Beauty Pro
10/31/23-20:45 (redigerad den 10/31/23-20:46)
BENEFIT Benefit grundades redan på 1970-talet av tvillingsystrarna Jean och Jane Ford. Jag har varit och spanat in Benefit och deras kultförklarade Benetint men också massor av andra fina blush och highlighters. Kul, då det var flera av produkterna som jag inte sett i verkligheten innan. Vad säger ni, har ni någon Benefit-favorit? Eller någon ni skulle vilja prova?
BENEFIT   Benefit grundades redan på 1970-talet av
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sheda
Beauty Pro
10/31/23-20:25
Någon som vet en bra budget vänlig setting eller fixing spray
Jabeen
Beauty Pro
10/31/23-20:12
Winter has to begin now and more thing lips need in dry weather is just something Glossy that prevent lips from dryness and this High Gloss by Kylie Jenner is good for this weather soft and silky.
Winter has to begin now and more thing lips need in dry
Amanda
Beauty Star
10/31/23-20:02
Behöver tips på läpppennor, inga nude, röda eller för rosa men ändå pigmenterade.
Sara
Beauty Star
10/31/23-19:46
Bästa bästa bronzern, rekommenderar starkt!!!
Bästa bästa bronzern, rekommenderar starkt!!!
Amanda
Beauty Star
10/31/23-19:28
Har ni några tips till hur man håller håret friskt och fint när man åker utomlands till ett varmare land under en längre period?🥹