/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Felicia
Beauty Star
04/11/23-11:39
Här igen med en till fråga!! Jag har ganska tunt hår, typiskt skandinaviskt hår, och som blir fettigt jätte fort. Vad är era bästa tips på schampo och balsam?? Heeeeeelllllppppp
Här igen med en till fråga!! Jag har ganska tunt hår,
Nikki
Beauty Pro
04/11/23-09:50
LÖRDAG 🥰 Långfrukost, alldeles för mycket kaffe, promenad bland höstlöven och lunch på stan. I ett moln av Valentino Donna Born In Roma EdP önskar jag alla en härlig lördag! 🌸🍁🍃🌸🌺🍂
LÖRDAG 🥰  Långfrukost, alldeles för mycket kaffe, promenad
Nono
Beauty Pro
04/11/23-09:48
Blev lite mer shopping. Efter era inlägg om Budgie blev d inköp med 50%. Tyvärr blev d inte rengöringspray från Flaer
Blev lite mer shopping. Efter era inlägg om Budgie blev d
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
04/11/23-09:07
BUDGIE Serum Mister för ansiktet Nu halva priset så passa på innan de säljer slut! Också perfekta som presenter (passar alla hudtyper). 🎁 En återfuktar och ger glow. 💛 Den andra svalkar, lugnar och skyddar mot blått ljus. 💙 100% veganska 🌸
BUDGIE Serum Mister för ansiktet   Nu halva priset så passa
Nikki
Beauty Pro
04/11/23-08:56
Toner, Micellär, Ansiktsvatten 💧💧💧 Ett extra steg i rengöringen, för uppfräschning, återfuktning eller glow. Gillar verkligen dessa. Brukar också regelbundet använda PIXI Glow Tonic. Ska köpa om den igen när jag tagit slut på lite mer av de jag har. Har du någon favorit? Kommentera gärna! 💧🌸
Toner, Micellär, Ansiktsvatten 💧💧💧  Ett extra steg i
Linn
Beauty Pro
04/11/23-08:42 (redigerad den 04/11/23-08:53)
💛💜Budgie 50%💜💛 Calming Centella Pre Makeup Primer Mask Denna produkt finns inte på hemsidan längre men jag hittade den i en butik så om du har tur kan du hitta den. Det är ovanligt mycket produkt i den för att vara en primer och WOW vad fint sminket sitter ovanpå denna!
💛💜Budgie 50%💜💛  Calming Centella Pre Makeup Primer Mask
Tove
Beauty Star
04/11/23-02:57
Detta är min favorit. Ger ett sånt fint resultat om man gillar mycket rosa!!! Och den är väldigt dryg så den håller väldigt länge
Tove
Beauty Star
04/11/23-02:51
Luktar så gott!! Rekommenderar