/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/11/23-10:37 (redigerad den 07/11/23-10:40)
KORA Organics Noni Night AHA Resurfacing Serum Ett kraftfullt ekologiskt nattserum som: • Verkar exfolierande på huden, korrigerar och minskar porer, fina linjer och rynkor. • Förnyar huden genom att öka cellförnyelsen och reducera ojämn hudstruktur vilket gör huden mjuk, hälsosam och strålande. • Skyddar huden mot miljörelaterade stressfaktorer och förbättrar hudens barriärskydd. För alla hudtyper. Det har varit intressant att använda detta serum och min hud har känts väldigt mjuk och haft mycket glow på morgnarna men jag tror jag är för ung för att kunna bedöma ett faktiskt förbättrat resultat och jag har lite svårt för att det är beigebrunt i färgen och superingrediensen frukten Noni doftar inte gott. Finns dock några fler produkter som jag är nyfiken på.  Har ni testat något från Kora Organics? 
KORA Organics Noni Night AHA Resurfacing Serum  Ett
Louise
Beauty Beginner
07/11/23-09:51
Vilka är era bästa tips på mascara? Jag köpte precis benfit BADGAL bang) den droppar ner svart på mig under ögonen. Är de bara acceptera och inte använda den? Eller kan man motverka svarta fallouts från mascara på något sätt?
Nikki
Beauty Pro
07/11/23-09:49 (redigerad den 07/11/23-10:55)
💜 Carolina Herrera Good Girl Collector Dazzling Garden EdP 💜 Carolina Herrera har släppt en speciell samlarutgåva av den ikoniska Good Girl-doften. Hur fin är inte denna sko! 💜🥰
💜 Carolina Herrera Good Girl Collector Dazzling Garden EdP
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
ragad.kullab
Beauty Pro
07/11/23-03:12
Rekommendera ni? Vilka har använt? Jag har väldigt torrt hår!
Rekommendera ni? Vilka har använt? Jag har väldigt torrt
Meli
Beauty Star
06/11/23-23:59
Tiiiips! För de som har 2a-3a lockar och letar efter en lätt och återfuktande leave in conditioner rekomenderar jag NOUGHTY intensive care leave in conditioner! Har själv letat efter leave ins som inte tynger ner för mycket och hittils har varit den enda som funkat för mig :) (vet att den ser lite misshandlad ut men har haft den länge)
Tiiiips! För de som har 2a-3a lockar och letar efter en lätt
Alice
Beauty Star
06/11/23-23:02
Är nars concealer bra? vet inte om de är värt pengarna.
Marianne
Beauty Star
06/11/23-22:06 (redigerad den 08/11/23-11:34)
Jag såg en gång ett läppstift från M.A.C som hade en ruskigt snygg förpackning med strass. Vilket märke tycker ni haft snyggast förpackning på läppstift, lipgloss osv?
Mandii
Beauty Pro
06/11/23-22:02
Tips!!! Tips!!! Tips!!! Normals makeup svampar är så bra!! Du köper dom i 6-pack och super billiga!! Det är ju faktiskt viktigt att ofta byta ut sina svampar då dom samlar på bakterier. Mycket lättare att byta ut när du redan har flera nya hemma!💋
Tips!!! Tips!!! Tips!!! Normals makeup svampar är så bra!!