Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Besökare #140666386
01/11/23-22:14
This is the best blush product I have ever used. It is truly a great product and the colors are suitable for all skin types and all skin tones. These are calm and beautiful colors that really suit everyone. I highly recommend them to you😍💗 BeautyAct
Molly
Beauty Pro
01/11/23-22:06
Hur fixar ja dessa ”vita ringar” under ögonen. För att ge lite mer förståelse går jag igenom min rutin: Efter foundation och concealer lägger jag på cream contour och liquid blush. Sedan efter det ”settar” jag under mina ögon med loose settingpowder. Det är vid detta steg det blir så tydligt vart jag lagt pudret, vilket jag inte gillar. För att förtydliga använder jag även puder bronzer och puder blush där jag lagt cream contour och blush, så det är inte problemet. Skulle uppskatta hjälp med detta då jag tycker det ser väldigt dåligt ut!
Hur fixar ja dessa ”vita ringar” under ögonen. För att ge
Vendela
Beauty Star
01/11/23-20:58
Köpte nyligen denna ansiktsmask från Kiehl's som verkligen är superbra! Använder den 2 gånger i veckan efter att jag tvättat mitt ansikte! Jag applicerar den på de partier i ansiktet där jag har överflöd av sebum som exempelvis näsa och haka, låter den torka in i 10 minuter och sköljer av, därefter fullföljer jag med serum och ansiktskräm från Skin Treat! Ser mycket bra resultat och kan varmt rekommendera!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
01/11/23-20:52
🤎🎄🤎 Julstämning med Jo Malone 🤎🎄🤎 Ljuvliga dofter: Ginger Biscuit, Orange Bitters & Pine & Eucalyptus
🤎🎄🤎 Julstämning med Jo Malone 🤎🎄🤎  Ljuvliga dofter:
Vendela
Beauty Star
01/11/23-20:31 (redigerad den 01/11/23-20:37)
Min bästa rutin inför sommaren! Man känner sig alltid extra fräsch när både fransar och bryn är fixade! Min hudvårdsrutin från Skin Treat är ett måste varje dag, morgon och kväll!
Vendela
Beauty Star
01/11/23-20:12 (redigerad den 01/11/23-20:12)
Har någon tips på prisvärda eye patches som återfuktar?
Leia
Beauty Star
01/11/23-17:48
Hemmagjorda naglar med Depend GeliQ🤗💅🏻
Hemmagjorda naglar med Depend GeliQ🤗💅🏻
ella
Beauty Star
01/11/23-17:45
Nån som kan rekommendera en bra primer som får sminket att hålla? Kanske någon gripping primer?