Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
11/06/23-15:51
Mitt senaste köp 🥰 Beautyact 
Mitt senaste köp 🥰 Beautyact 
Nadila
Beauty Pro
11/06/23-15:47
👁️
👁️
Tyra
Beauty Star
11/06/23-15:45
Har du funderat på dessa? KÖP, min hud blir bara bättre och bättre varje dag! Har använt i några veckor.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Beginner
11/06/23-15:35
Hej. Jag passade på att köpa några tuber av Budgie calming centella pre makeup primer mask då de utgår. Men tänkte fråga om man kan få tips hur man kan använda den förutom som primer under smink.
Anna
Beauty Pro
11/06/23-14:35 (redigerad den 11/06/23-15:41)
Mitt Senaste hemkomna köp! Så otroligt nöjd med primern 👌 Använt primern och Anastasia paletten en gång nu innan jag tog bilden eftersom jag fyllt jämt och haft fest fick det bli bild på köpet efter den här gången🍾🎂
Mitt Senaste hemkomna köp! Så otroligt nöjd med primern 👌
Anna
Beauty Pro
11/06/23-14:26
mitt senaste köp från kicks! älskar älskar älskar 🥰
mitt senaste köp från kicks! älskar älskar älskar 🥰
Laine
Beauty Star
11/06/23-12:18
Passade på att fylla på badrumsskåpet när det fanns rabatt på KICKS 😍 . Finns det fler som provat Skin Treat som märke? Vad tycker ni om produkterna? . Mina egna favoriter är enriched face cream och deras cleanser. Min hud känns mjuk och ren efter användning och dagkrämen sjunker in i huden snabbt. Den återfuktar på djupet utan att bli fet och luktar knappt vilket är ett plus 😍
Lina
Beauty Beginner
11/06/23-11:28
Jag behöver er hjälp.. Jag brukar aldrig sminka mig med foundation eller concealer. Inga ögonkrämer hjälper mig mot mörka ringa under ögonen. Finns de nånting som jag kan använda fast de inte ser konstigt ut för att jag inte har foundation osv? Jag är blå under ögonen kanske jag ska tillägga. Hoppas nån där ute kan hjälpa mig 🙏🏽