Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
01/12/23-20:02
Vill bara säga STORT TACK @KICKS för att jag och min vän fick dela denna dag tillsammans med flera andra beautyfanatiker. Vilken start på månaden vi fick ⭐️ Extra roligt att träffa på massa människor som man bara haft virtuell kontakt med via communityt 😍. Goodiebagen ska vi inte ens snacka om, vilken lyx! självklart blev det också ett köp, ännu en läpprodukt. Går aldrig att ha för många
Linn
Beauty Pro
01/12/23-18:27
🐌Senaste inköpet från KICKS!🐌 Snigelslem har blivit ett ”must have” i mitt badrumsskåp! Det här är min andra förpackning! Passade på när det var 25% på allt!
🐌Senaste inköpet från KICKS!🐌  Snigelslem har blivit ett
Nelly
Beauty Star
01/12/23-17:19
Funderar på att köpa denna setting spray. Någon som provat eller rekommenderar någon annan? ☺️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Danella
Beauty Star
01/12/23-15:54
Om ert hår lider av heat damage eller någon annan typ av damage måste ni testa denna från Olaplex, den är literally magisk!! Jag själv har plattat mitt hår mycket och den har hämtat tillbaka mina lockar, helt otroligt!! Den passar alla hårtyper!! Jag föredrar att ha kvar den över natten för dubbel effekt! Funkar MAGISKT ✨💁🏻‍♀️
Danella
Beauty Star
01/12/23-15:42
Världens bästa kombo!! Både för känslig och normal hud! Har själv känslig och det funkar perfekt!! Ett tips alla måste testa! :)
Lina
Beauty Beginner
01/12/23-12:43 (redigerad den 01/12/23-12:46)
Hej Alla 🌸 Tänkte fråga er som har testat denna schampo Continu- Volume schampo ifall ni är nöjda med resultatet, har oljigt hår. Har provat flera olika hårmaskar och schampon.
Araz Shaban Mohammed
Beauty Beginner
01/12/23-12:29
Kicks är besta
Salena
Beauty Pro
01/12/23-12:23
TIPS 🎁 Vill komma med julklappstips och vad passar än lip oils till vintern? ☺️ Undvik torra läppar och lätt fin glans med väldigt lätt färg på läpparna 👍. Jag har 4 färger och dessa är mina mest använda lip oils just nu ☺️.
TIPS 🎁  Vill komma med julklappstips och vad passar än lip