/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jolanta
Beauty Star
02/02/24-16:53
Bästa läpp pennan ever!! Älskar färgen!!!!
Jolanta
Beauty Star
02/02/24-16:48
Min skinnare rutine som räddade min hud!🤩🤩🤩
Min skinnare rutine som räddade min hud!🤩🤩🤩
Jolanta
Beauty Star
02/02/24-16:40
Bästa setting spray jag har provat, kommer absolut köpa igen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
02/02/24-15:59
Om ni bara får välja en sak, vad är ert bästa köp? Mitt är helt klart Beautyact iconic contour kit som jag numera använder varje dag 🌸
Nikki
Beauty Pro
02/02/24-15:57 (redigerad den 03/02/24-09:41)
🌺🧡 Fredag & @KICKS magazine 🧡🌺 Vilken underbar start på helgen!!!
🌺🧡  Fredag & @136092963 magazine  🧡🌺  Vilken
Louiseemretsson
Beauty Pro
02/02/24-14:40
Jag måste bara visa hur fantastisk beautyacts primer är! Jag har recenserat den som beautytester så mina tankar finns på kicks.se och här på beauty talks! ✨️ men jag kan ju avslöja att det är en ny favorit hos mig 😅
Anna
Beauty Pro
02/02/24-14:15 (redigerad den 02/02/24-17:11)
Älskar det är tävling om ett kvalitets-kit med hårvård/scalpvård, Får se vad alla använder för hårvård, så kul😃🤸‍♀️!!!! Själv varvar jag kör med hair cykling så tvättar med olika sorter och serier...kan inte tagga så många. Här är de leave-in produkter jag tycker mycket om och använder nu för fukt, vårdande, stärkande, skyddande, glans och utredande effekt. Varvar bland dem❣ Fukts nya spraybalsam/detangler är helt ny och använd efter en tvätt hittills, mjölkig och bra spridande pump. Gloss sprayen från Lernberger Stafsing har nu nytt utseende i butik och väldigt effektiv och doftar så otroligt gott👌 Vill också tipsa om Lernberger & Stafsing podden som är så inspirerande och bra! De har ett uppehåll nu när de ändrat utseende på sina produkter och annat. Men de har ett bibliotek med massor härliga avsnitt📻🎵 Lyssna!!
Älskar det är tävling om ett kvalitets-kit med
Annika
Beauty Pro
02/02/24-12:53
Nu är jag duktig som vågar visa mig som jag är, en mogen kvinna på 60 år. En före och efterbild med bara BeautyAct Radiant Skin Primer. Jag själv ser skillnaden, vilket glow man får. Jag kan verkligen rekommendera den.
Nu är jag duktig som vågar visa mig som jag är, en mogen