/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-07:48(redigerad den 12/09/24-07:50)
🍒 FENTY SKIN 🍒 Min första erfarenhet av FENTY SKIN är mums 😋! Ni ser ju färgen och dessutom har de en helt underbar doft av körsbär 🍒. Man vill nästan smaka på dem! 😃 Råder knappast någon tvekan om att Rihanna måste älska körsbär om man också tittar på Fenty's övriga sortiment. Dessa är båda scrub, en för ansiktet och en för kroppen. Den för ansiktet ska även passa känslig hud. Tycker den är väldigt skön med ganska fin textur. Ska ju kunna användas varje dag men trots att den är mild så känns den effektiv. Huden blir verkligen supermjuk och len efteråt. Den för kroppen är däremot lite tuffare och berikad med AHA-syra så inte lämplig att kombinera med solexponering. Hög SPF och begränsad tid i solen ca en vecka efter användning står som rekommendation. Kan vara bra att veta. Vid behov och för bästa resultat använd 2-3 gånger per vecka. Tror en gång räcker för mig. Undvek dessutom den känsliga huden fram på bröstet. Men armar, ben och rygg (fick hjälp😃) - wow! 🍒🥰 Har ni testat något från FENTY? Kommentera gärna!
🍒  FENTY SKIN  🍒  Min första erfarenhet av FENTY SKIN är
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Emma
Beauty Pro
11/09/24-21:11
Bästa mascaran som varit med mig under alla år och som köps gång på gång 🙏🏻 ”Never ending story” med denna kort beskrivet, för önskas böjda ögonfransar hela dagen är det denna som gäller 🥹😍
Bästa mascaran som varit med mig under alla år och som köps
Lash Sensational Mascara Waterproof Black
Rebecka
Beauty Pro
11/09/24-17:29
Vill passa på att ge ett tips (som många säkert redan känner till) till er som vill träna på eyeliner men helst inte när ni ska iväg! 😥 Jag brukar passa på att lägga en eyeliner innan jag ska duscha då en dålig liner ändå försvinner 😁 Som det går att se på videon väljer jag att inte lägga den hela vägen mot fransraden för att inte behöva gnugga lika mycket där och tappa fler fransar än nödvändigt men det är ju helt upp till var och en hur långt ner man vill dra den! Bjuder på lite real skin också, cuz livet. Hoppas att det här hjälpte någon i alla fall ❤️
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Sofia
Beauty Brands Ambassador
11/09/24-13:50
Gårdagens look med Giorgio Armanis Luminous Silk produkter, Prisma Gloss och senaste doft Si Passione Intense ❤️
Sì Passione Intense EdP 30 ml
Luminous Silk Foundation 4
Luminous Silk Bronzing Powder - Limited Edition 110
Luminous Silk Cheek Tint 50.5
Eye Tint 36M Leather
Prisma Glass 01
masi.54mohammadi
Beauty Star
11/09/24-11:29
Favorit hörnan. Hudvård och doft är prio 1 här!
Favorit hörnan. Hudvård och doft är prio 1 här!
Nikki
Beauty Pro
11/09/24-10:03
Älskar ju hösten men i år har jag lite svårt att släppa taget om sommaren. Varma och kryddiga dofter får vänta lite till. Använder dessa mycket nu: Valentino Born In Roma The Gold Donna EdP, en lättare tropisk flanker av originaldoften som fortfarande anas i bakgrunden. Lätt gourmanddoft från Marc Jacobs, Daisy Love Pop EdT, som man blir glad av, doftnoter bl a hjortron, pistage och vispgrädde. PRADA Paradoxe EdP, smått ikonisk fräsch, söt blommig doft som, efter att jag inte använt den på ett tag, åter igen ger mig lite wow-känsla. Tips! Ställ bort parfymer du tröttnat på ett tag. Förhoppningsvis känns de som "nya" när du tar fram dem igen. Om inte, byter eller ger jag bort dem till någon som uppskattar doften. Händer dock sällan då jag oftast verkligen tar mig tid att välja dem. 😃 Älskar ju parfymer men vill inte samla på dem. Parfymer ska användas, tycker jag. Vad använder ni nu mellan sommar och höst? Eller har du kanske en signaturdoft som följer dig hela året?
Älskar ju hösten men i år har jag lite svårt att släppa
Born In Roma The Gold Donna EdP 100 ml
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
masi.54mohammadi
Beauty Star
11/09/24-09:09
Depend gel iq kittet kan nog vara det bästa jag har provat hittills!!! Så smidigt och så snabbt (billigt också) får man naglar som om man har gjort de på salong🤩 Kan inte rekommendera det här nog. Ni får testa och skriva hur det gick 🥰😊
Depend gel iq kittet kan nog vara det bästa jag har provat
Nadila
Beauty Pro
11/09/24-07:17
Ser inte denna parfymen ljuvlig i sin doft ?!😌 frukterna som levererar den söta doften i parfymen ☺️☺️☺️
Ser inte denna parfymen ljuvlig i sin doft ?!😌 frukterna