Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Zimam
Beauty Star
03/01/24-15:46 (redigerad den 03/01/24-15:46)
Best moisturizing oil for my skin in winter! This oil from skin treat is perfect for my skin to use in Swedish winters. Ever since I have moved to Sweden my skin became dry and I was never into skincare or taking good care of my skin but now I have started working on my skin and bought this product during sale season and Im in love with it. It hydrates well and leaves this glowing skin. I recommend to all who have normal skin but need some extra in winter 💕
Best moisturizing oil for my skin in winter! This oil from
Alma
Beauty Beginner
03/01/24-15:38
Jag har ett av dessa bronser stick från beauyact, älskar! Har färgen Beach Breeze, kommer definitivt köp igen när denna är slut! Dessutom är den prisvärd och håller så länge😍TIPS TIPS!
Jag har ett av dessa bronser stick från beauyact, älskar!
Anna
Beauty Star
03/01/24-15:38 (redigerad den 03/01/24-15:38)
Hej, vill bara dela med mig av ett av mina bästa "knep" när det kommer till ögonbryn. Jag har otroligt bråkiga ögonbryn som trots alla dessa brynvax på marknaden inte vill samarbeta, har testat nästan allt tills jag hittade mitt knep! Vattenfast genomskinligt franslim! Det är helt otroligt och tämjer verkligen mina bryn och de sitter absolut hela dagen och har även suttit flera dagar när jag har velat det. Man behöver så otroligt liten mängd att en tub franslim har räckt mig snart över 1 år. Så om någon har lika bråkiga ögonbryn som mig, så vill jag verkligen tipsa om mitt knep, det är en game changer! 😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Zumrad K
Beauty Star
03/01/24-15:18
Kicks egna märke BeautyAct, wooow!! Speciell primer & blush. Kan inte leva utan dem
Anna-Karin
Beauty Beginner
03/01/24-15:14 (redigerad den 07/01/24-14:44)
Redo för jobbdag. Finaste Anastasia Modern Renaissance Eyeshadow Palette. Clinique Even Better Makeup Foundation med Huda beauty löspuder. På läpparna Nyx penna o loreal läppstift. #morgonrutin
Redo för jobbdag. Finaste Anastasia Modern Renaissance
Stina
Beauty Pro
03/01/24-15:02
DENNA var ett riktigt kap på rean! Köp om ni ser! Använder på läpparna, som highlighter och på ögonen. Sjukt fint :)
Alexandra
Beauty Star
03/01/24-15:00
Kommer aldrig tröttna på denna doften. Arianas parfymer luktar så gott😫
Lily
Beauty Pro
03/01/24-15:00
Jag köpte flera olika ögonbrynspennor, men L'Oreal-pennan jag precis köpte kan jag säga att den är ”fantastisk”. ger mig bra resultat jag är mycket nöjd med den 🌷