/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Violet
Beauty Pro
08/12/24-15:05

Hej! vad är det skillnad Moisturizer kräm och dag kräm?

Farnoush
Beauty Star
08/12/24-13:25

verklien jätte fin och bra produkt hjälpte min hud att bli slätare

Cicaplast B5 Recovery Gel 40 ml
Violet
Beauty Pro
08/12/24-11:07

Jag tvätta hårt en gång i veckan.

Dag 1 av 7 🌼

Jag föna inte hår eller använda värmvetktyger.

Jag tvätta hårt en gång i veckan.   Dag 1 av 7  🌼   Jag
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Violet
Beauty Pro
08/12/24-10:51

Hej! En av min favorit mascara.

varför jsust de är min favorit? Jag som inte har fransar och denna mascara ge me mycket volym samt det smular ner inte. De har väldigt bra mascara borsta och lätt att applicera. De ta inte ut mycket produkterna. Man få längre fransar och man behöver inte lägg många lag.

Jag hade aldrig använt mascara tidagare, tack vara sansai mascara började jag använt mascara.

Jag rekommendera till alla special till de som inte har ögonfransar eller vill har få mycket volym och lång fransar. Denne är en produkt. Ni kommer inte ångra er.

Hej! En av min favorit mascara.   varför jsust de är min
Lash Lengthener 38C - Limited Edition Mascara
Linn
Beauty Pro
08/12/24-10:51(redigerad den 08/12/24-11:12)

HUR DU FÅR DIN DOFT ATT HÅLLA LÄNGRE?

Klicka här för tips! (KICKS)

BFU!

**HUR DU FÅR DIN DOFT ATT HÅLLA LÄNGRE?**  [Klicka här för
Violet
Beauty Pro
08/12/24-10:37

Hej!

Hej!
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
On-The-Glow Blush Ruby
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Volumizing Tinted Brow Gel Auburn
Nikki
Beauty Pro
08/12/24-09:23

Black Opium Over Red EdP 🍒🖤

En av YSL's Black Opium flankers som det inte pratas så mycket om men som jag älskar.

De karaktäristiska doftnoterna från originaldoften finns kvar, det svarta kaffet, de vita feminina blommorna och den varma vaniljen. Direkt som toppnot kommer då twisten, saftig, bärig körsbär. Jag är vanligtvis inte så förtjust i körsbär som doftnot i parfymer då den ofta blir lite besk men inte här. Bara fruktig söt bärighet som tonar ut i välbekanta varma kryddor och mysig vanilj. 🍒🥰

Rekommenderar att ni provdoftar den i butik!

Önskar alla en fin 2:a advent! 🕯🕯🎄

Black Opium Over Red EdP 🍒🖤  En av YSL's Black Opium
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Sofia
Beauty Pro
08/12/24-09:21

Dag 8: ansiktsmask ✨ Ole Henriksen Dewtopia 25% Acid Night Mask är en effektiv nattmask med AHA och PHA som jämnar ut hudtonen, förfinar texturen och ger huden en strålande glow. Idealisk för en förnyad hud över natten!

Dag 8: ansiktsmask ✨ Ole Henriksen Dewtopia 25% Acid Night