Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/20/24-23:25 (redigerad den 01/22/24-16:36)
Reafynd på KICKS Väldigt glad att jag hittade detta nagellack på reabordet. Blir fint till våren.  Har inte heller provat något från den här OPI-kollektionen innan så jag är riktigt nöjd med mitt köp.  OPI Nature Strong är OPI:s första nagellack gjort av växtbaserade ingredienser från naturen. Självklart 100% veganskt. 🌸
Reafynd på KICKS   Väldigt glad att jag hittade detta
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
01/20/24-21:27 (redigerad den 01/20/24-21:28)
Det va på tiden! Skulle blekt det men ändrade plan✨ Tur att jag hade Maria Nils Color Refresh hemma
Det va på tiden! Skulle blekt det men ändrade plan✨ Tur att
Nikki
Beauty Pro
01/20/24-18:22 (redigerad den 01/20/24-18:25)
Min favoritsysselsättning: Provdoftning! Provdoftade dessa 5 parfymer idag. YSL Black Opium Over Red EdP för tredje gången men alla de andra för första gången. Valentino's senaste doft Born In Roma Donna Green Stravaganza EdP finns på KICKS men har av okänd anledning fallit bort och kan därför inte taggas.
Min favoritsysselsättning: Provdoftning!   Provdoftade dessa
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Annika
Beauty Pro
01/20/24-13:44
Jag behövde nya sminkborstar och köpte Flaer. Så fina borstar, är så nöjd.
Jag behövde nya sminkborstar och köpte Flaer. Så fina
Bella
Beauty Pro
01/20/24-01:11
Någon som vet om kampanjen gäller i butik? Handla för 500 så får man billigt smink
Alisa
Beauty Star
01/19/24-21:54
Hej någon som vet hur man använder denna? :)
Hej någon som vet hur man använder denna? :)
Nikki
Beauty Pro
01/19/24-16:28 (redigerad den 01/19/24-16:29)
Viktor&Rolf 🧡 Flowerbomb Tiger Lily EdP 🧡 Hur spännande låter inte Viktor&Rolf´s nya doft Tiger Lily? Blommig, tropisk, sensuell, söt och fruktig med doftnoter som: Kokosmjölk, Bergamott, Jasmin, Fresia, Tigerlilja, Mango och Benzoin (mjuk, söt och varm, påminner lite om vanilj).
Viktor&Rolf  🧡 Flowerbomb Tiger Lily EdP 🧡  Hur
malinkatt86
Beauty Pro
01/19/24-16:22
Asså jag är så glad, jag fick en gratis sminkning på kicks.😊 Å jag är så nöjd över den sminkning jag fick. Tjejen som sminkade mig va jätte jätte duktig.😊 Jag va på kicks erikslund i västerås, å jag kommer gå tillbaka dit igen kan jag ju säga.😊❤️
Asså jag är så glad, jag fick en gratis sminkning på