Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
26/01/24-10:28 (redigerad den 26/01/24-10:29)
Årets trendfärg 2024 : 🍑 PERSIKA 🍑 I år lämnar vi kalla rosa toner och på kinderna ses i stället varmare toner på rouge. Solmogen aprikos och söt persika är säsongens stora inspiration i val av färger och nyanser.  Prisvärt produkt-tips: BeautyAct Iconic Blush Kit Rougepalett i 4 olika nyanser, från vacker rosa till härlig persikofärg. Iconic Blush Kit innehåller både skimrande och matta rouger. Paletten är parfymfri och dermatologiskt testad. 100% vegansk 🌸🍑
Årets trendfärg 2024 : 🍑 PERSIKA 🍑  I år lämnar vi kalla
Nikki
Beauty Pro
26/01/24-06:35
Vi går mot ljusare tider och det är fredag! I väntan på mer sol och värme kan jag verkligen rekommendera denna härliga väldoftande mist för en naturligt solkysst look med fint glow. 🌞 Ha en fin dag!
Vi går mot ljusare tider och det är fredag!   I väntan på
Jessika
Beauty Pro
26/01/24-04:53
Beautylöfte 2024 Nytt år, nya möjligheter! I år vill jag ta hand om min hy, men också våga mer när det kommer till smink. Mer färg, gå utanför min neutrala comfort zone och leka med min kreativitet. Vilket är ditt beautylöfte?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Karin
Beauty Pro
25/01/24-19:45 (redigerad den 25/01/24-19:50)
Uppladdning inför helgen Färg 260 breaking the bold
Uppladdning inför helgen   Färg 260 breaking the bold
Karolina
Beauty Star
25/01/24-19:36
Behöver lite smink tips😇 Har oljig hy och använder atm nyx plump right back primer och som settingspray Urban Decay och Caias that extra hour. Har däremot börjat märka att mitt smink inte riktigt lägger sig fint på ansiktet utan det ser inte bra ut. Använder true match foundation!
Nadila
Beauty Pro
25/01/24-14:22
Händer detta er haha, när sin favorit lip penna tar slut 😂🫶🏻
Händer detta er haha, när sin favorit lip penna tar slut
Nadila
Beauty Pro
25/01/24-13:10
Typ så jaaa 😂🤷🏻‍♀️
Johanna
Beauty Pro
25/01/24-12:35
Såg att kicks har fått in en ljusare nyans av Dior forever skin glow, måste nästan köpa den. Denna foundation har en medel täckning och glowy resultat, dock på senaste tycker jag att den har kakat/blivit lite patchy men det är nog bara för att jag är mer torr än vanligt för annars ligger den jätte fint på min torra hy.