/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
08/02/24-11:21
Senaste inköp på kicks! Leverans av dessa godbitar😍 Cleanser från Lumene har blivit en favorit (det var den inte i början) och jag är så taggad på att testa krämen från clinique🤩 Toner från beauty act har jag hunnit testa några dagar och hittills är jag riktigt nöjd! Känns härlig på huden och min torra hud känns genast återfuktad!🥳
Senaste inköp på kicks! Leverans av dessa godbitar😍
lisa
Beauty Star
08/02/24-11:18
Någon som har tips på täckande foundation till kombinerad hud?🥰
Oliwia
Beauty Star
08/02/24-11:13
Vilken produkt har visat sig vara ett mirakel för just dig? ✨💕 Är en torris men med vissa acneproblem och stora porer 🙋🏼‍♀️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
towaenglund
Beauty Beginner
08/02/24-11:11
Måste bara säga asså denna produkt är guld värd rekommenderar verkligen eftersom de verkligen funkar, helt otroligt vad glansigt och fint hår man får och det gör det verkligen nytt och fräscht🩷 är helt besatt 🤩
Elina
Beauty Beginner
08/02/24-11:11
Någon som har tips på en bra hårolja som inte gör håret fettigt?😅☺️
Mathilda
Beauty Star
08/02/24-11:08
Hej alla fina! Köpte en ny parfym idag och måste bara tipsa alla om den! Så fräsch söt men ändå mogen! Perfekt för alla tillfällen. Min nya favorit🌸🩷 My way av armani
Hej alla fina! Köpte en ny parfym idag och måste bara tipsa
Hawa
Beauty Pro
08/02/24-11:02
Makeup Transformation 😊
Makeup Transformation 😊
Florentina
Beauty Star
08/02/24-10:56
Någon med tips på primers för oljig hud? Helst som passar bra med Estée Lauder’s Double Wear 🤞🏻🌸