/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ena
Beauty Star
13/02/24-12:48
Skulle vilja ha tips på en concealer som har hög täckningsgrad men INTE lämnar huden kakig. Vill primärt använda för att täcka mörka små hyperpigmenteringar. Har tidigare använt Maybelline Instant Eraser men tycker inte att den gör jobbet. Vilken är din favorit?
Gulé
Beauty Star
13/02/24-12:41 (redigerad den 13/02/24-12:52)
Tips på era BÄSTA hudvårdsprodukter inom k-beauty! 😋🩷
Lejla
Beauty Star
13/02/24-12:36
Verkligen en favorit!!! Älskar❤️❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Lejla
Beauty Star
13/02/24-12:35
Hej Jag har i grund och botten lockigt hår, men inget jag någonsin kunnat framhäva. Har ni några tips vart jag ska börja? Har testat lite produkter, men hade behövt lite tydligare instruktioner 🥰🤭
Malin
Beauty Beginner
13/02/24-12:35
Hej jag undrar om någon har några bra tips eller förslag på puder och gärna en bronzer då jag är sugen på att testa nytt. Jag har Lancome som foundation och är ute efter ett puder att sätta den med, och bronzer då har jag milk stick och vill ha en puder bronzer över☺️
Lejla
Beauty Star
13/02/24-12:33
Hej 🥰 Har någon ett tips på någon bra ögonbrynsgel? Har testat lite olika, men inget som håller de på plats🤪
Emmy
Beauty Star
13/02/24-12:20
Hej! Jag har lite problem med att mitt hår blir fettigt väldigt fort. Har nån tips på något bra schampo?😊
Elin
Beauty Star
13/02/24-12:20
Vad är era åsikter om Laura Merciers löspuder? Är det bra?