/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
emla
Beauty Star
20/02/24-18:56
Har hört mycket om de här två foundations. Vilken är er favorit?
💡Bra svar
malinw507
Beauty Star
20/02/24-18:31
Vet att det finns personer här inne som har massa bra tips på bra hudvård till en känslig och kombinerad hud 🥰 Hit me med era bästa tips till mig om du ser detta inlägg 😊 Just nu använder jag produkter som jag inte ska flagga med här efter som att det inte säljs här på kicks 😊 är nöjd med ena märket men absolut inte med det andra. Men behöver variera mellan två märken pga min känsliga hy. Använder jag samma 4 dagar i rad så blossar jag upp, det kliar och då får jag ta allergi tabletter 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Charlotta
Beauty Beginner
20/02/24-18:08
Hejsan! ✨ Skulle verkligen behöva tips på en ny parfym🙏 någon som har en favorit? Vill ha en parfym som får folk att stanna en på gatan och veta vilken doft man använder!!😍 Har tidigare testat Carolina Herrera Good Girl, och den är perfekt för kvällen🪩💋 men vill testa någon ny.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Star
20/02/24-17:51
Såg nyss dessa tre på TikTok, såg superbra och spännande ut🤩 Nån av er som testat så man vet om det är värt att köpa?🩷
julindaali07
Beauty Star
20/02/24-17:25
Hej! kan ni rekommendera dem finaste parfymerna :)
Melani
Beauty Star
20/02/24-17:04
Hej allihopa kan ni rekommendera dem sötaste parfyrmerna
Vendela
Beauty Star
20/02/24-15:42
Jag behöver hjälp! Mitt hår är ofärgat, så vill få bort de varma tonerna i topparna. Har ni tips på silvershampoo eller inpackningar som skulle funka? 💘
Jag behöver hjälp! Mitt hår är ofärgat, så vill få bort de
Stina
Beauty Star
20/02/24-14:59
mitt bästa tips för en fin och dewy bas är att spraya borsten med settingspray när man tar kräm/liquid bronzer!!! det blir verkligen så fint, enkelt att blanda ut och ger glow