/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Helen
Beauty Star
20/11/24-20:15

Bästa inpackning/mask/annat för skadat, torrt och blekt hår? Är som tagel ibland 😅

Fiva
Beauty Star
20/11/24-19:57

Har någon bågot tips på något bra silvershampo som funkar bra mot boxblekt hår?

Ida
Beauty Pro
20/11/24-19:16

Någon som har ett bra tips för att få bort statiskt hår som till exempel en kräm eller så och som inte är allt för dyr?😊

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
20/11/24-19:12

Finns mycket lärorikt och kul på KICKS hemsida.

Hittade bl a denna på Inspiration. 🌠

https://www.kicks.se/inspiration/experttips/stjarnornas-parfymguide-valj-parfym-efter-ditt-stjarntecken

Finns mycket lärorikt och kul på KICKS hemsida.   Hittade bl
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
20/11/24-18:34

Posting it here too!! 🍒✨💞 What make your curls last all day long?✨✨✨✨

Posting it here too!! 🍒✨💞 What make your curls last all
Emma
Beauty Pro
20/11/24-18:29(redigerad den 21/11/24-09:15)

Presenttips! Nu till jul kan det vara svårt att veta vad man ska köpa till vänner och familj. Om man vet att personen gillar lyx så är dessa presentboxar något att rekomendera.

Jag testade Valentionos parfym "Born In Roma" på en pappersräm och la ner den i väskan. Min väska har nu luktat den parfymen väldigt länge. Doften är otrolig och håller länge och flaskan känns väldigt lyxig.

Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Dior Addict Natural Gift Box
Libre EdP 30 ml Gift Box
Anna
Beauty Pro
20/11/24-17:43

Jösses!! Vilken kalender med erbjudanden det blir i år 😃❤️!

Jösses!! Vilken kalender med erbjudanden det blir i år 😃❤️!
Botanical Repair Masque Rich 200 ml
Mellow Moisture 20% Glycerin Serum 30 ml
Softlight Skin-Smoothing Liquid Foundation 7C Light Cool
ck One EdT 50 ml
Madeleine
Beauty Star
20/11/24-17:39

Vilken primer ska jag köpa? Jag har redan elfs blåa primer och vill att sminket ska bli glowit och hålla länge.