/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Kamla
Beauty Beginner
05/11/24-16:03

tack

Frågesport
Parfymer
Tack
Tack
Away Tonight Women EdP 50 ml
Mariah Geijer
Beauty Star
05/11/24-13:08

**Jag vet inte vilken jag är mest taggad på!

Jag och min 18-åriga dotter köpte nya parfymer. Tomten kom tidigt i år!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken är din favorit?
19Bidrag
Valentino - Born in Roma
Paco Rabanne - Million Gold
# **Jag vet inte vilken jag är mest taggad på! Jag och min
Linn
Beauty Pro
05/11/24-12:04

SENASTE INKÖPET

Köpte Wonder Base från Hickap.

**SENASTE INKÖPET**  Köpte Wonder Base från Hickap.
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
randa.albakriii
Beauty Star
05/11/24-11:44

vet någon vilken parfym man borde köpa? funderar p att köpa carolina herrera good girl den rosa skon men är inte säker

Assie
Beauty Pro
05/11/24-11:18

Hämtat paket idag!

Hämtat paket idag!
Good Girl EdP 30 ml
214 Cream Blush Brush
Maya
Beauty Beginner
05/11/24-11:17

Hej! Tips om concealer efterfrågas!

Jag har det senaste året använt Mac's pro longwear men den börjar ta slut och jag är lite sugen på att testa en ny. Vilka är era favoritconcealers och varför?😊

Emelie
Beauty Star
05/11/24-10:42

Hallå tjejer! ✨❣ Jag undrar om det finns någon som vet någon bus för ansiktet för någon med ganska känslig hud? Har testat många bland annat Ida Wargs och tanrevel men min hud gillade ingen av dom tyvärr..

Yondza
Beauty Star
05/11/24-08:41

Hjälp tjejer! Jag är intresserad av att testa BUS men har inget kunskap om det, det finns så många olika varianter, droppar, creme, mouse. Vad ska man välja speciellt för ansikte eller kombinerad ansikte/kropp? Har ni tips på någon bra produkt som inte heller kostar mycket?