/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/02/24-10:12
⭐️ Lyxig makeup från Lancôme ⭐️ Unnade mig Lancômes adventskalender förra året och njuter nu av all fin makeup, hudvård och parfym. Här är två nya favoriter som jag fick i fullsize dessutom. 🥰
⭐️ Lyxig makeup från Lancôme ⭐️  Unnade mig Lancômes
Naggi
Beauty Pro
28/02/24-10:05 (redigerad den 28/02/24-10:09)
Hej alla fina! Vad tycker ni om Sol De Janeiros nya mist Cheriosa 59? Jag tycker inte att den luktade särskilt mycket viol, den luktar väldigt svagt vanilj. Lägger in doftnoterna här nere. Skriv gärna vad ni tycker om den och vilken mist som är er favorit av Sol De Janeiro. Jag har 62an, nummer 40 och rio radiance.
Hej alla fina! Vad tycker ni om Sol De Janeiros nya mist
Nikki
Beauty Pro
28/02/24-09:55 (redigerad den 28/02/24-09:56)
Parfym tips! 🖤 Ralph Lauren Woman Intense EdP Ljuvlig kombination av vita blommor (tuberos, jasmin och apelsinblomma), utsökt vanilj och sandelträ. En varm, mysig, sensuell och lite kryddig blomdoft. Kan verkligen rekommendera att ni provdoftar denna i butik!
Parfym tips! 🖤  Ralph Lauren Woman Intense EdP  Ljuvlig
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
28/02/24-07:44
Någon som testat ögonbrynsprodukter från 🦄Unicorn Cosmetics🦄? Deras Bear Brows Balm ska vara väldigt bra!
Någon som testat ögonbrynsprodukter från 🦄Unicorn
Leonora97
Beauty Beginner
27/02/24-21:40
Jag har långa fransar men inte så tjocka , jag tycker att den gör mina fransar väldigt finna , jag fick många komentarer i min sällskap om vilken jag använder. Jag använder olika men en av de är den här.
Louiseemretsson
Beauty Pro
27/02/24-21:25
💋CLEAN GIRL LIPS💄 När jag vill framhäva mina läppar men inte vill ändra min läppfärg, väljer jag att ha ett lip balm och ett plumpande gloss. Idag blev det fenty beauty "heat" I färgen lemon lava. Det gör att min läppfärg blir mer intensiv och plumpade 💋
💋CLEAN GIRL LIPS💄  När jag vill framhäva mina läppar men
Sofia
Beauty Pro
27/02/24-21:04
Någon mer än jag som väntar otåligt på att LH cosmetics nya Gloil ska komma till Kicks? 😄 Jag vill köpa den nununu, helst förra veckan!
Maria
Beauty Star
27/02/24-19:05
Bröllopssminkning på mig själv när jag gifte mig  🤍🩶🤍
Bröllopssminkning på mig själv när jag gifte mig