Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Micaela
Beauty Star
13/02/24-13:13
Hej, behöver era bästa tips på schampo för torrt hår 🥹🫶🏼
Oda
Beauty Star
13/02/24-13:05
Hejsan! Är ny i kicks community och vill gärna ta emot massor med tips om hudvård, smink och hårprodukter!
emmaheurlin04
Beauty Star
13/02/24-12:59
Hej! Är ute efter ny parfym och behöver lite tips för att hitta någon som går i samma ”genre” som Byredos Bal D’Afrique❣️ Känner att jag måste prova något nytt efter att ha plöjt en del flaskor av Byredos😋
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
13/02/24-12:55 (redigerad den 13/02/24-12:56)
Att ge sitt hår kärlek är ju viktigt året om men i vinterkylan är friss något flera vill bli av med, den här inpackningen som heter LOVE💜 och är från Davines är riktigt effektiv. Den behöver inte balsam efter användning inpackningen sluter fjällskiktet! Hela serien heter Love och jag tycker om alla Love💜-produkter❣ Det är mitt allahjärtansdag beautyhack till alla frissiga hår. " Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan" är ju härlig och bra hårvård🥰
Att ge sitt hår kärlek är ju viktigt året om men i
Julia
Beauty Star
13/02/24-12:51
Måste tipsa om denna foundation, den är så fin på huden och så prisvärd😍
Amelia
Beauty Beginner
13/02/24-12:48
Nån som har tips på en produkt som hjälper mot torra läppar?💋
Nån som har tips på en produkt som hjälper mot torra
Ena
Beauty Star
13/02/24-12:48
Skulle vilja ha tips på en concealer som har hög täckningsgrad men INTE lämnar huden kakig. Vill primärt använda för att täcka mörka små hyperpigmenteringar. Har tidigare använt Maybelline Instant Eraser men tycker inte att den gör jobbet. Vilken är din favorit?
Gulé
Beauty Star
13/02/24-12:41 (redigerad den 13/02/24-12:52)
Tips på era BÄSTA hudvårdsprodukter inom k-beauty! 😋🩷