Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linnea
Beauty Star
14/02/24-12:35
Jag mååååste ha tips på en bra cream bronzer. Min som jag alltid köpt om ”milk” har tagit slut och vill verkligen testa något nytt🫶🏼
Valentina
Beauty Beginner
14/02/24-11:19
Heej! Ett tips till er som har några bald spots eller vill få håret att växa. Jag har brist på järn så mitt hår faller jämt vilket resulterar i att mitt hår blivit tunt. Jag hittade denna produkt och började använda den. Efter 3 månader såg jag att min mittbena inte var lika bred, det blev en fin rak linje. Kan se att mitt hår verkligen växt efter att ha använt denna. Man lägger serumet i rötterna efter man duschat och så kan man styla håret efteråt, inget kan behöver tvätta ut.
Heej! Ett tips till er som har några bald spots eller vill
Petra
Beauty Star
14/02/24-11:09
Jag är väldigt sugen på att testa Fenty Skin Start'r set Dry skin (då jag har torr hy bl.a.). Är det någon som kan rekommendera detta set till mig? Och vad är din/era åsikter kring produkterna i setet? 😊 Tack så mycket på förhand! 🥰😍🥰
Jag är väldigt sugen på att testa Fenty Skin Start'r set Dry
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanna
Beauty Star
14/02/24-10:53
Skin treats produkter är verkligen underbara för huden. De återfuktar men känns lätta på huden och personligen gillar jag att använda detta innan mitt smink för återfuktning men den är även en del i min kvällsrutin. Inga starka dofter heller vilket kan vara skönt ibland så ett solklart tips från mig!💕
Nikki
Beauty Pro
14/02/24-10:39
Elizabeth Arden White Tea Mandarin Blossom EdT 🍋🤍🍊 Ljus och fräsch vardagsdoft med lite varmare djup som ger positiv energi.  Toppnoter: mandarin och bergamott  Hjärtnoter: apelsinblomma, jasmin och vitt te.  Basnoter: mysk och cederträ 
Elizabeth Arden White Tea Mandarin Blossom EdT 🍋🤍🍊  Ljus
AyaAzure🪽
Beauty Beginner
14/02/24-10:07
"Vad tycker du om att testa Billie Eilish-parfymen? 🌸✨"
"Vad tycker du om att testa Billie Eilish-parfymen? 🌸✨"
Nikki
Beauty Pro
14/02/24-09:30 (redigerad den 14/02/24-09:30)
Dior J'adore EdP En klassisk och väldoftande skönhet. Blommig, fruktig, feminin och elegant och en otroligt vacker flakong dekorerad med det guldfärgade masaihalsbandet. Doftnoter i överflöd, bl a päron, persika, mandarin, magnolia, tuberos, jasmin, ros, mysk och vanilj. Lyckas tyvärr bara hitta några av parfymens flankers att tagga men KICKS har fler i sitt sortiment.
Dior J'adore EdP   En klassisk och väldoftande skönhet.
ayyyisssha
Beauty Beginner
14/02/24-09:22
Girls!! Om ni är ute efter en återfuktande och glowig moisturiser så måste ni köpa denna från clinique. Har använt den länge och älskar den😍🤌🏾
Girls!! Om ni är ute efter en återfuktande och glowig