/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Joelle
Beauty Star
10/03/24-21:55
Såhär ser en bra hårdag ut för mig! Både volym & glans i håret, kan inget annat än att älska Colorwow produkter alltså 10/10🫶🏼
Såhär ser en bra hårdag ut för mig! Både volym & glans i
Viktoria
Beauty Beginner
10/03/24-21:53
Skulle vilja ha tips på en bra CC cream eller foundation för känslig och kombinerad hy. Alltid roligast att läsa era favoriter 😊
Melissa
Beauty Star
10/03/24-19:50 (redigerad den 10/03/24-19:51)
Fyndade denna hårmask idag av Budgie på KICKS som är på 70% rabatt. Lukten får verkligen 10/10!⭐️ Blir att testa den senare i veckan och längtar sååå.🥰 Fick även med mig en testprodukt, en ögonkräm av Laboratoires Filorga - Paris. Någon som testat den tidigare/använder den?
Fyndade denna hårmask idag av Budgie på KICKS som är på 70%
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mariam
Beauty Pro
10/03/24-17:46
Fantastiskt mask 😍❤️ resoltat 10/10
Fantastiskt mask 😍❤️ resoltat 10/10
Amida
Beauty Star
10/03/24-17:40
Mitt senaste köp❤️
Mitt senaste köp❤️
Linnéa
Beauty Pro
10/03/24-15:44
✨RECENSION✨ Mac Pro longwear Concealer Det jag tycker är det bästa med denna concealern är att den inte lägger sig i fina linjer samt att man behöver otroligt lite av produkten vilket gör att den kommer räcka väldigt länge! Jag har länge funderat på att köpa denna concealer då jag har genetiskt mörka ringar under ögonen som inte går att få bort med dyra ögonkrämer. Har hört otroligt mycket bra recensioner om denna concealern men blev dessvärre lite besviken då den inte döljer mina mörka ringar så mycket som jag hade hoppats. En concealer från Nyx döljer nästintill lika mycket. Men jag tycker ändå denna concealern är väldigt bra då jag är torr under ögonen och haft problem med andra märken att concealer framhäver mina fina linjer vilket jag inte vill såklart. 
Marielle
Beauty Star
10/03/24-15:41
Jag behöver tips på en ny parfym!! Jag älskar när den har vanilj, kakao eller caramel, men vill ha en fräschare nu till sommaren! Lägger in den parfymen jag har just nu:
Linnéa
Beauty Pro
10/03/24-15:23
Någon mer som köpt hårprodukter nu när Kicks har utförsäljning av sitt fantastiska märke Budgie? Jag älskar detta märket då produkterna är väldigt bra och prisvärda 💛 Så gör ont i själen att märket inte längre kommer finnas kvar. Jag köpte nyligen 2st BUDGIE The Dry Shampoo Foam. Har inte testat denna variant av torr schampo innan men recensionerna var väldigt bra och positiva så ser fram emot att testa 😍Vad har du för Budgie favoriter ✨