Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Fatima
Beauty Star
18/02/24-13:15
Hej kicks/famijen Jag har en fråga vilka ögonfrans lim håller länge 🤍
Maria
Beauty Star
18/02/24-12:43
Hej finishar, har någon tips på en bra concealer som inte ”creasar” har haft mycket problem med det och att de torkar under ögonen
Irena
Beauty Pro
18/02/24-12:26
Testade layering med dessa två idas (Nomade naturella edp och cheriosa 71) Säger bara en sak … Sweet Heaven 😍🤎
Testade layering med dessa två idas (Nomade naturella edp
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nashmil
Beauty Beginner
18/02/24-12:22
Nån som har nått som hjälper mot akne?
Malin
Beauty Pro
18/02/24-11:28
Behöver era tips på paletter med mycket glitterskuggor! 🌸
Assie
Beauty Star
18/02/24-11:25
God middag alla vackra Jag har en fråga om eye patch eftersom det finns många olika märke på eyes patch. Jag har ibland påsiga nedre ögonlock och ibland mörka ringar. Vilket av dessa är lämpligt? Någon av er har upplevt och en produkt funkar utmärkt. Så klart hud är olika hos oss. Annars jag kan fråga på kicks butik nån gång. Önskar er alla en trevlig söndag <3
Angelika
Beauty Star
18/02/24-11:24
Någon som har tips på schampo/balsam som faktiskt funkar gör hår som blir fett snabbt i hårbotten , torra längden samt statiskt ? Testat att avvänja, detoxar 1-2 gånger i månaden men känns som jag ej kan hitta det rätta schampot och balsam💔
Sofia
Beauty Pro
18/02/24-11:11
Söndag och hårbehandling
Söndag och hårbehandling