/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Madelón
Beauty Star
29/03/24-12:56
Här är min colorwow produkt som jag köpte igår. Ska snart prova den. Spännande 😊
Här är min colorwow produkt som jag köpte igår. Ska snart
Nikki
Beauty Pro
29/03/24-09:56
💙🧡 NYTT från LUMENE 🧡💙 Såg på Lumenes hemsida för ett litet tag sedan att de börjat med schampon och balsam och igår såg jag dem i butik för första gången. Dock inte på KICKS men förhoppningsvis kommer de kanske också att ta in dem i sortimentet. Gillar redan så många av Lumenes produkter inom hudvård och makeup så de här skulle jag verkligen vilja testa! Vad säger ni? Är ni sugna på att testa och i så fall vilken serie? 100% veganska
💙🧡  NYTT från LUMENE  🧡💙  Såg på Lumenes hemsida för ett
Nikki
Beauty Pro
29/03/24-08:47
Små saker - STORT resultat! 🧡🌸🖤 Tack Linda Hallberg! LH cosmetics är 100% veganskt & Cruelty-Free! 🐇🌸
Små saker - STORT resultat! 🧡🌸🖤  Tack Linda Hallberg!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
29/03/24-08:23
Idag är det 30 % på Flaer och BeautyAct, så jag passade på att beställa primern som jag har varit sugen på länge nu. 😍 Hoppas att den lever upp till förväntningarna om att kunna ersätta Milk hydrogrip. Vissa recensioner säger att denna till och med är bättre?! Någon här som har BeautyAct Hydragel grip primer? Kommentera gärna vad ni tycker om den i så fall. 😊
Madelón
Beauty Star
29/03/24-06:15
Äntligen köpte jag min colorwow extra mistecal shine spray jag kan inte vänta till att prova den. Den var dyr men verkar mycket bra.
Äntligen köpte jag min colorwow extra mistecal shine spray
Nikki
Beauty Pro
28/03/24-22:45
🐥 Långfredagens Easter Deal: 30% på BeautyAct och Flaer. Så många fina, riktigt bra och prisvärda produkter man hittar hos dessa varumärken. Stick, paletter, superbra setting powder, makeupborstar och underbart fylliga och återfuktande HydraRepair Melting Cream. Vad har du för favoriter?
🐥 Långfredagens Easter Deal:   30% på BeautyAct och Flaer.
Malin
Beauty Pro
28/03/24-20:01
Nu har halva veckan med easter deals gått. Har ni fyndat något?😍
Evelina
Beauty Pro
28/03/24-16:47
Senaste köpet. Blev Biotherm för hela slanten så att jag fick hem tester på deras retinol rutin. Jag kan pinsamt nog säga att min hudvårdsrutin är 95% biotherm testprodukter från kicks. Jag ser till att alltid handla när det är gåva på köpet från biotherm och jag tror jag nu fått hem min fjärde miniflaska serum.
Senaste köpet. Blev Biotherm för hela slanten så att jag