/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
10/05/25-13:01(redigerad den 13/05/25-06:23)

Galet god och fräsch herrparfym! 🍋

🍋 Versace Eros Energy Pour Homme EdP 🍋

Köpte denna till min pappa nyligen. Helt utan anledning bara för att jag ville. Han älskar fräscha citrusdofter och har testat några genom åren men denna, den slår det mesta! 🥰🍋

Passar alla åldrar och minst lika bra till yngre killar!!!

Jag är ju ganska ung själv och parfym är ju personligt vad man gillar men jag tycker ibland att det blir lite "fel" när yngre personer bär alltför tunga kraftiga dofter. Vet att det är populärt men en tung kryddig doft med rökighet och doftnoter av läder och tobak ( tänk er bilden av en man i en insutten fåtölj framför brasan i ett dunkelt bibliotek ) kräver en viss ålder och pondus av sin bärare och inte bara en plånbok att köpa den.

Håller ni med eller inte? Ordet och åsikterna är fria så kommentera gärna!

Har ni upplevt "krockar" mellan doft, person och tillfälle någon gång?

Galet god och fräsch herrparfym! 🍋  🍋 Versace Eros Energy
Eros Energy Pour Homme EdP 50 ml
Eros Energy Bath & Shower Gel 250 ml
Eros Energy Deo Stick
Eros Energy After Shave Balm 100 ml
Melina
Beauty Pro
10/05/25-12:17

Någon som testat någon av dessa? Och vad tycker ni i sånafall?

Någon som testat någon av dessa? Och vad tycker ni i
Jessica
Beauty Star
10/05/25-11:01

Jag är smått besatt av Vaniljdofter och denna levererar! Den är lagomt stark och sitter kvar längre än de andra dofter jag har. Sen att den ändrar karraktär under dagen gör inte saken sämre. Helt klart värd pengarna!

Jag är smått besatt av Vaniljdofter och denna levererar! Den
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Malaze
Beauty Pro
10/05/25-08:50

NYX fan, Jag vet inte om alla håller med mig, men NYX gör aldrig besviken. Jag har använt Nyx i typ, jag minns inte ens, kanske 6 till 7 år eller kanske längre, men jag älskar det bara och tänker aldrig två gånger när jag provar något nytt från Kicks. Viktigast av allt är att det är mest ekonomiskt. Det är en eyeliner, ett nytt återfuktande läppglans, det där långvariga läppglanset som var min första produkt någonsin, vilket jag använde för ungefär 10 år sedan. Ja, det var långt innan Maybelline introducerade det. Jag har hört många komplimanger, som varför ditt läppstift inte kladdar ut eller sitter så länge, men jag visste inte det då. Jag älskar Nyx för alltid.

Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 07 Bubblegm Burst
Fat Oil Lip Drip Lip Oil 09 Chillin' Like A Villain
Shine Loud High Pigment Lip Shine Movie Maker
Vivid Matte Liquid Liner 1 Black
Nikki
Beauty Pro
10/05/25-08:29

Fördelar med att skölja håret i kallt vatten 💦

Blev själv påmind om detta i mejlet från KICKS imorse så tänkte dela det här då jag inte vet om alla alltid får samma utskick eller, som jag själv oftast, inte öppnar och läser dem. 😃

https://www.kicks.se/inspiration/experttips/darfor-ska-du-tvatta-haret-i-kallt-vatten

Fördelar med att skölja håret i kallt vatten 💦  Blev själv
Viktoria
Beauty Star
10/05/25-08:03

Måste bara säga att denna serien av Rituals är underbar, doftar så gott och återfuktar huden. man känner verkligen sig så fräsh efter en dusch och insmörjd hud ifrån denna serie! 😍👌

The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
Cecilia
Beauty Pro
10/05/25-07:25

✨ Mitt senaste köp ✨ Ej från kicks!

✨ Mitt senaste köp ✨ Ej från kicks!
Malin
Beauty Pro
10/05/25-07:06(redigerad den 10/05/25-07:08)

Snart är sommaren här ☀️ och även om jag alltid har en dagcreme med Spf så behöver jag mer än så till min känsliga hy! Upptäckte denna förra året & blev kär direkt! Så det blev en ny i år. Älskar vattenresistenta solskydd i stickformat. Och denna har lätt och genomskinlig textur som låter huden andas. Och den är så lätt att applicera! Dyr! Ja! Men värd varje krona enligt mig 🥰

Snart är sommaren här ☀️ och även om jag alltid har en
Global Sun Care Sun Clear Stick SPF50+ 20 g