/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
09/05/25-14:33(redigerad den 09/05/25-14:34)

Gjort ett litet nygammalt köp idag! 💄✨

NYX Slim Lip Pencil i färgen Mahogany. Jag älskar att NYX är prisvänligt och att de har läpprodukter som håller så god kvalitet. Och denna färg är min go to! Har hört att färgen ska vara utgående, så jag blev SÅ glad när jag hittade den!

Är utöver den sugen på testa deras lipstains... är det någon som testat dom? Ros? Ris? :)

Gjort ett litet nygammalt köp idag! 💄✨  NYX Slim Lip Pencil
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 01 Caramel Drip
Slim Lip Pencil Burgundy
Tina
Beauty Star
09/05/25-14:21

Min drömlook med 3 produkter.

1. Maybelline Lash Sensational Mascara Very Black
  • Jag går alltid tillbaka till denna maskar som får mina frasar att se jätte långa och fina.
  1. Caia GLOW BRONZER i Antigua
  • Jätte fin färg som enkelt sätter sig på huden, samt med lite glans
  • Det krävs att man har en kompakt sminkborste
  1. KIKO Milano 3D Hydra Lipgloss 20 Chestnut
  • Jätte fin färg, ganska naturligt men med en jätte fin glans
Min drömlook med 3 produkter. 1. Maybelline Lash Sensational
Tina
Beauty Star
09/05/25-14:11

Beauty Hack eller Beauty Whack? 🤩

Tyvärr blir det en Whack. Står att det ska kännas lugnande efter 3 veckors använding, inget jag har märkt av. Efter 6 veckor ska den hjälpa med håravfall, men 4 veckor in och ingen skillnad.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Märkte ni av någon skillnad?
2Bidrag
Ja
Nej
Beauty Hack eller Beauty Whack? 🤩  Tyvärr blir det en
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nathalie
Beauty Pro
09/05/25-14:02

Nej men kolla vilken trevlig överraskning! Namnen är tillbaka på produkter man försöker tagga! Det var väldigt längesen jag såg det, jag har i bästa fall bara sett färgpluppar och i vissa fall har jag inte ens sett det

Nej men kolla vilken trevlig överraskning! Namnen är
Tina
Beauty Star
09/05/25-13:59

Månadens dolda pärla går till mitt nya kiko läppglans nr 32. Jätte fin naturlig färg med skimmer. Inte nog med det så är den billig och sitter jätte fint på läpparns.

Månadens dolda pärla går till mitt nya kiko läppglans nr 32.
3D Hydra Lipgloss 32 Pearly Natural Rose
Nathalie
Beauty Pro
09/05/25-13:55

Världens drygaste concealer?

Innan jul någon gång så fick jag ett prov av It Cosmetics Bye Bye Under Eye Concealer i en burk för jag ville testa den innan köp. Den var fantastisk så jag köpte den, också innan jul. Jag har använt av det jag hade i burken nästan varje gång jag sminkat mig och det är först nu den faktiskt börjar ta slut. Jag hade ju ingen aning om att den var såhär dryg för då hade jag kanske väntat med mitt köp lite 😂

Nu börjar det i vilket fall som bli dags att öppna min tub! Väldigt prisvärd concealer tycker jag för även om den kostar lite mer så räcker den ju uppenbarligen typ en halv livstid!

Världens drygaste concealer?   Innan jul någon gång så fick
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Lisa
Beauty Beginner
09/05/25-10:57

Hej gott folk! Jag köpte Wonderskins läppenna och den är riktigt bra! MEN nu känner jag mig totalkorkad för jag fattar INTE hur man får fram mer av pennan? 🙈

Det går att rotera botten, men inget händer!!?? Någon som vet? Tacksam för guide 💌

360 Contour Lip Liner Ruby
Mimmi
Beauty Pro
09/05/25-09:44

Beauty Hack eller beauty whack! Har gjorts reklam om denna på facebook! Denna serie från Indy Beauty är för känslig hud med rodnad! Den är färgad lätt grön, men blir inte grön på huden! blev glatt överaskad och huden blossade inte upp! Kan verkligen rekomendera denna!

Beauty Hack eller beauty whack! Har gjorts reklam om denna