/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Homeira
Beauty Beginner
14/04/24-08:38
En beauty tips från mig är att ta foundation på ansiktet och arbeta med fingrarna för att minska kakig bas, sedan kan du blöta ner svampen lite och arbeta med det.
Narges
Beauty Beginner
14/04/24-08:27
Hej! Kan ni rekomendera en bra fondution, jag vill resa till ett varm länd och jag vill gärna en prudukt som sitter bra🙂
En användare
Beauty Star
13/04/24-15:21
En ögonsminkning💕
En ögonsminkning💕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
13/04/24-11:57 (redigerad den 13/04/24-12:09)
Älskade minisar 🥰 Jag gillar miniprodukter. Självklart är det alltid mer ekonomiskt att köpa fullsize. Men bara om man verkligen gillar produkten och kommer att ta slut den! Oftast finns de ju i adventskalendrar och olika gift sets eller så har jag köpt dem i miniformat för att prova en ny produkt eller för att man helt enkelt inte gör av med så mycket eller använder det så ofta. Många av de minisar jag har kan inte taggas men taggar de jag kan + några andra smarta (enligt mig) miniprodukter.
Älskade minisar 🥰  Jag gillar miniprodukter. Självklart är
Nikki
Beauty Pro
13/04/24-10:58
Saknar denna väldigt speciella doft från Maison Margiela, Replica Matcha Meditation, som jag provdoftade för första gången på KICKS för några år sedan och nu inte längre hittar i sortimentet. Har ni testat den?
Saknar denna väldigt speciella doft från Maison Margiela,
Karin
Beauty Pro
13/04/24-09:02
Senaste inköp 😊
Senaste inköp 😊
Evelina
Beauty Pro
13/04/24-08:48
Senaste köpet. Balsam ska ta slut innan schampo om man har långt hår, använder man moroccanoils schampo går det minst tre balsam på en schampoflaska för mig. Fantastiskt schampo. Sen testar jag två budgetalternativ, elvitals motsvarighet till olaplex no.3 och en billigare hårmask. Då jag gillar att dränka mitt långa tjocka hår i produkterna jag använder är det värt det om jag lyckas hitta billiga alternativ. Schampo snålar jag dock aldrig med. Sen jag började spendera på schampo är jag inte håröm längre och min hårbotten mår mycket bättre.
Senaste köpet. Balsam ska ta slut innan schampo om man har
Linn
Beauty Pro
13/04/24-06:51
Kan ni som har glasögon visa upp en bild på hur era bågar ser ut på er?   Det här är mina! (Har nu valt ut nya bågar som jag hoppas kommer snart!)
Kan ni som har glasögon visa upp en bild på hur era bågar