/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-15:50(redigerad den 31/05/25-04:53)

Somriga nyheter från FENTY och NYX 🍑☀️🥝🌸

Somriga nyheter från FENTY och NYX 🍑☀️🥝🌸
Gloss Bomb Ice Fruitz Cucum'brrr
Gloss Bomb Ice Fruitz Melon Chillz
Gloss Bomb Ice Fruitz Ice'd Pineapple
Gloss Bomb Ice Fruitz Berry Jel
Fat Oil Lip Drip Chillz 19 Kiwi Freezie
Fat Oil Lip Drip Chillz 18 Polar Peppermint
Fat Oil Lip Drip Chillz 15 Citrus Chiller
Sofia
Beauty Pro
30/05/25-14:46

Beauty shelfie part 5 (tror jag) 💇🏼‍♀️ Hårlådan

Ganska trist låda, för jag gör sällan något alls med mitt hår. Jag har en låda med värmeverktyg och en som bara innehåller min hårfön också men de är så tråkiga att de inte fick vara med på bild. 😅

I hårlådan hittar man tofsar, scrunchies, hårnålar, diadem, en bandana, massa konstiga klämmor, hårspännen, en stor röd rosett med mera. Skulle nog kunna rensa ut en hel del som aldrig används här, men det tänker jag inte göra. 😂

Beauty shelfie part 5 (tror jag) 💇🏼‍♀️ Hårlådan  Ganska
Lace Bow Black
Hair Pin Brown 24 pcs
Emmie
Beauty Star
30/05/25-14:26

Månadens dolda pärla - Maybelline Lasting Fix Setting Powder Translucent

Så prisvärt puder! Köper om och om igen, perfekt för att sätta sminket och extra bra för oss som lätt blir oljiga under dagen

Lasting Fix Setting Powder Translucent
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
chole
Beauty Star
30/05/25-14:08

Hallåå! =) Nyiken på mer av allt med skönhet och dela med likasinnade! Jag tycker om att prova nyheter främst inom hudvård och make up. Intresset för "mer" tog fart när jag fick en fin present av min sambo - en julkalender som jag faktiskt öppnade dag för dag utan att smygkika! Just nu har jag snöat in på hudvård som är bra för porer, tinted SPF, ansiktsmasker, sheet masks och övriga roliga nyheter. Jag har fastnat för erborian just nu, som hjälper mig reducera mina röda kinder. Jag hoppas och tror att jag kommer få massa inspiration och bra tips från alla er här, alla recentioner och tester! =) (PS jag kunde inte tagga erborian redness reduction, men jag använder bägge! - ofta!)

CC Creme Foundation Clair
Alma
Beauty Pro
30/05/25-12:36

Har nyligen köpt Benefits BADgal BANG! - Limited Edition Volumizing Mascara Wild Plum! Under ett års tid har jag börjat använda röd/brun mascara istället för svart. Jag tycker själv att den har gett makeup looken en annan skönhet. Den rödbruna färgen passar så väl med min ögonfärg och hårfärg. Denna mascara ger mina fransar en ordentlig fin volym. Mina fransar ser verkligen så långa ut men skulle vilja ha lite mer fyllighet. Vilken brun/röd mascara skule du rekomendera?

BADgal BANG! - Limited Edition Volumizing Mascara Wild Plum
Nathalie
Beauty Pro
30/05/25-12:03

Mitt senaste köp från Kicks (två olika tillfällen)

Nya läppstift för att liksom pusha mig lite i vad jag är bekväm med. Båda är köpta på nedsatt pris men det är nog dags att inse att jag inte behöver fler läppstift även om jag använder det ofta 😅

Mitt senaste köp från Kicks (två olika tillfällen)   Nya
Macximal Silky Matte Lipstick Captive Audience
Macximal Silky Matte Lipstick Mixed Media
Mimmi
Beauty Pro
30/05/25-11:26

Mitt senaste köp från Kicks! Bronzing stick från MakeTheMake var riktigt bra och den nyansen var perfekt! svampen fick hänga med!

Mitt senaste köp från Kicks! Bronzing stick från MakeTheMake
Satin Bronze Stick
Paloma
Beauty Pro
30/05/25-11:25

Beauty shelfie (?) Låda 3 & 4 är lite mer spännande! Låda 3 har BARA en massa glitter, stenar, gems, flakes, blommor osv osv! Detta är min favoritlåda och fick flyttas upp för jag använder rhinestones SÅ OFTA! den brukar jag alltid ha öppet för i nödfall tar jag alltid glitter 😂 I låda 4 har vi bronzer, contour, blush, corrector och concealer....och nån highlighter palett! Men detta är de som är singel eller duo, paletter finns någon annanstans ✨

Beauty shelfie (?) Låda 3 & 4 är lite mer spännande! Låda 3