Hem / Alla inlägg / Äntligen har jag en snabbrecention av ’ultra volume mascara’
Karen Davis
Beauty Pro
23/12/23-12:03 (redigerad den 23/12/23-12:41)
Äntligen har jag en snabbrecention av ’ultra volume mascara’ från Beauty act. Den här borsten är nog gjord för de med större och längre fransar än vad jag har, även om den heter Ultra Volume mascara. Så jag skulle rekommendera att man börja med 38 grader curl and lift mascaran från Beauty act innan man går in med denna på grund av borstens storlek. 38 grader curl and lift mascara-borsten är mindre och därför mer passade för en person som jag med lockigare och kortare fransar Med det sagt så tror jag absolut att den här mascaran kan leverera för de med större fransar och som skrivet, i kombination med en mindre borste. Mascaran är lätt att tvätta bort och lämnar inga större spår som inte går att ta bort med vanlig sminborttagning. Jag ser framemot att kombinera den med en fransbörjare eller andra mindre borstar! Vad tycker du om Volume mascaran? #mascara #kicksbeautyact #beautyact #beautybloggers #lashes #fransar #volumelashes #kicksse
BeautyAct
Ultra Volume Mascara