Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Esin
05/09-09:28
Hej! Först och främst är det 45 nyanser i Lancome foundation. Nyansen jag har använt i flera år är 03 däremot om jag har solat kan jag ibland använda 04. Man kan gå till en kicks butik o be om hjälp för vilken nyans som passar best i dess hud. De testar nyansen med hjälp av en apparat som scannar hudtonen. Däremot kan man även testa själv genom att applicera ett tunt lager på halsen för bästa resultat. Absolut en rekommenderad produkt! Har använt Lancome foundation i flera år den är lätt och täcker bra håller i 24/h utan att göra rynkor man blir även inte oljig. Hur man placerar produkten är helt upp till en själv.
Se mer
Rebecka
05/09-09:25
1. Det finns 30 olika nyanser av Lancomes nya foundation och jag tror att 110C skulle passa mig bäst då min hud har ganska kalla, rosa undertoner 2. Mitt bästa foundationhack är att ösa på med rikligt med primer och sedan blanda foundationen med en fuktgivande kräm och även tillsätta droppar av en flytande highlighter, vilket ger ett naturligt, "glass-skin"resultat.
Se mer
Erika
05/09-09:24
Det finns 30 nyanser och 120N hade passat mig bäst! Mitt absoluta bästa tips är att undvika puder på foundation för att inte bli så kakig, pressa endast lätt på områden där foundationen försvinner lättare under dagen
Se mer
Madelené
05/09-09:24
Hej, Den finns i 30 nyanser och 105W skulle passa mig bäst. Bästa tipset är och förblir återfuktad hud- det är a och o för ett bra resultat! Extra tips är primer (YSL Touche Éclat Blur Primer) är fantastisk tillsammans med Lancomes produkter och ger sånt fräscht och piggt glow.
Se mer
Hanna
05/09-09:23 (redigerat)
det finns 30 olika nyanser. 110c ser ut att kunna passa mig i färgen. Mitt tips är att vara noga med sin hurvårdsrutin så att huden alltid är återfuktad när man ska fixa sitt smink. Man vill han en jämn fin yta när man är klar.
Se mer
Zinajda
05/09-09:23
Se mer
Tilda
05/09-09:22
1. Det finns 30 stycken nyanser! Jag tror att jag skulle passa i 125W! 2. Mitt allra bästa tips är för det första raka ansiktet, sedan är återfuktning otroligt viktigt. Sedan innan foundation så är det även viktigt att ha en bra primer. Jag låter varje produkt sjunka in i huden innan foundationen. När det väl kommer till foundationen så bygger jag upp basen, genom att ta lite foundation i taget, för att sedan bygga upp. När den är lagd så sätter jag puder i t-zonen bara. När resten av sminket är klart så använder jag MAC settingspray för att avsluta och binda ihop allt. Kom ihåg att alla hudtyper är olika så detta kanske inte funkar på alla!
Se mer
Nina
05/09-09:20
Ultra Wear Care & Glow finns i 30 nyanser och jag tror att 120 N skulle passa mig på vintern. Mitt bästa tips är att ha en bra hudvårdsrutin varje dag, regelbunden peeling och återfukta ordentligt innan foundation och annat smink och avsluta såklart med en setting spray 👌
Se mer