/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
18/04/25-12:45

RIP Becca highlighter som tappades i golvet idag 😢

Kommer försöka använda den ändå men av erfarenhet vet jag att det ibland är svårt att använda pressade puderprodukter när de gått sönder

RIP Becca highlighter som tappades i golvet idag 😢  Kommer
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Wilma
Beauty Star
18/04/25-12:04

Nån som har testat Lip Marker ifrån KIKO Milano? Nyfiken att prova men vill höra här först :)

Long Lasting Colour Lip Marker 107 Plum
Sofia
Beauty Pro
18/04/25-10:49

Återvinning i Kicks butik! Tydligen skulle den i min stad försvinna snart men so far, so good😅

Återvinning i Kicks butik! Tydligen skulle den i min stad
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
18/04/25-08:41

S☀️LSKYDD!

Viktigt med solskydd för att undvika solskador, att huden åldras i förtid (pigmentfläckar, rynkor) men framförallt för att åtminstone göra vad man kan för att inte drabbas av hudcancer.

Startar säsongen med dessa solskydd. De från Ole Henriksen och Klairs har jag inte använt tidigare så det ser jag framemot. Taggar även en annan favorit från La Roche-Posay som jag haft de senaste åren men inte köpt ännu.

Vad använder ni för solskydd? ☀️

S☀️LSKYDD!   Viktigt med solskydd för att undvika solskador,
Invisible Spray SPF50+ 200 ml
All-day Airy Sunscreen 50 ml
Anthelios XL SPF50+ Stick 9 g
Truth Banana Bright SPF30 Mineral Sunscreen 50 ml
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Nikki
Beauty Pro
17/04/25-22:12

Idag är det 30% på Emma S. och Maybelline 🎉

Två produkter från prisvärda varumärket Maybelline som jag verkligen kan rekommendera är Superlock Brow Glue och Superstay 24H Skin Tint Foundation med lätt täckning och naturlig lyster. ✨️

Idag är det 30% på Emma S. och Maybelline 🎉  Två produkter
Superlock Brow Glue
Superstay 24H Skin Tint Foundation 5
Nikki
Beauty Pro
17/04/25-21:44

Ska bli så kul att testa några av KLAIRS storsäljare.

En återfuktande toner som jag har en känsla av att jag inte kommer vilja vara utan. Finns även en oparfymerad variant.

Och en multifunktionell produkt som kan användas som både fuktmask, dagkräm och nattkräm/nattmask. Har ju redan en favorit, Drink Up Intensive Overnight Hydrating Mask, från Origins så ska bli spännande att jämföra dem.

Ska bli så kul att testa några av KLAIRS storsäljare.  En
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Supple Preparation Facial Toner 180 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Drink Up Intensive Overnight Hydrating Mask 75 ml
Jennifer
Beauty Star
17/04/25-19:58

Har nyss fått hem min gåva från tävlingen med Clinique! Ska bli otroligt kul att testa alla produkter! såå tacksam!

Har nyss fått hem min gåva från tävlingen med Clinique!  Ska
Nathalie
Beauty Pro
17/04/25-17:06

Mitt köp från igår när Kicks hade 30% rabatt på Anastasia kom redan idag!? Det var ju verkligen rekordsnabbt!

Min lilla hjälpreda ville hemskt gärna vara med på varenda bild 😅

Mitt köp från igår när Kicks hade 30% rabatt på Anastasia