Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Star
15/03/24-08:03
Jag älskar Estée Lauder Advanced Night Repair! Den är lätt att applicera och ger fantastiska resultat snabbt! Min hud känns återfuktad och förnyad varje morgon. Mina fina linjer har minskat och min hudton är jämnare. En riktig stjärnprodukt i min kvällsrutin!
Jag älskar Estée Lauder Advanced Night Repair! Den är lätt
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:54 (redigerad den 15/03/24-06:59)
I väntan på vårens värmande sol 🌞 kan jag rekommendera denna härliga och prisvinnande face mist från St Tropez, Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist, för ett naturligt solkysst glow. ⭐️ God och fräsch tropisk doft. Låter den intressant så ta en minut och läs mer om den på produktsidan! 💧⭐️ Ha en underbar fredag! 🌷💛
I väntan på vårens värmande sol 🌞 kan jag rekommendera
Nikki
Beauty Pro
14/03/24-22:57
No 1 Setting Spray - Urban Decay All Nighter Setting Spray Storsäljare som finns i flera varianter. Utan tvekan bra och håller vad den lovar. MEN det finns ju så många fler! Känner ni till att både IT Cosmetics och Kylie By Kylie Jenner har setting spray? Och visste ni att Morphe har en med solskyddsfaktor? 🌞 Har eller har haft 4 st själv och kan faktiskt rekommendera dem alla beroende på vad man vill ha ut av sin setting spray, Urban Decay, Morphe, IDUN Minerals och Anastasia. Har även fått en från Lumene men den har jag inte börjat använda ännu. Vilka favoriter har ni? Någon som ni är nyfiken på? Kommentera och tipsa gärna! (extra kul om ni har någon som kanske inte är så vanlig).
No 1 Setting Spray - Urban Decay All Nighter Setting Spray
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nina
Beauty Star
14/03/24-20:03
Enormt bra att föra in i hudvårdsrutinen!
Nina
Beauty Star
14/03/24-20:02
Denna krämen stärker hudbarriären på en annan nivå! Ger en lyster samt ger en fukt på djupet! Ljuvlig är den!
Nina
Beauty Star
14/03/24-19:47
Alltså dessa borstar är det enda ni behöver om ni vill uppnå den värsta beach-looken! Själv skulle jag starkt rekommendera dessa borstar mot bakgrund av att dem gör ett strålande jobb! Underlättar inte bara applikationen av bronzern utan får den även att se fin ut!
Nina
Beauty Star
14/03/24-19:43
Comfort zone är en av de bästa märkena på marknaden! Underskattad!
Nina
Beauty Star
14/03/24-19:41
Hej allesammans! Skulle starkt rekommendera denna produkt. Jag har upplevt att fransarna blir längre men även får dem att se fylligare ut vilket jag själv är ett stort fan av.