Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Anna
01/09-08:00
Teint-idole-ultra-glow-foundation finns i 30 nyanser. Mitt bästa tips för applicering av foundation är att vara i ett rum med bra ljus alternativt i ett fönster börja sen med en bra fuktkräm innan man lägger på foundation med en beutyblender.
Se mer
Pippi
01/09-07:55
Foundationen finns i 45 nyanser. Min färg skulle vara 008 beige opal om jag valt rätt i lancome’s egna nyanssök. Mitt foundationtips är ALLTID hudvård innan. Jag blev inte intresserad av make up försen i 30 års åldern och jag har lärt mig att preppa huden innan make up produkter är det viktigaste steget. Jag föredrar att använda Beauty blender men det går lika bra att applicera foundation med borste till tycker jag.
Se mer
Nils
01/09-07:52
Den finns i 30 nyanser. 220C skulle nog passa mig bäst! Mitt bästa tips är att välja appliceringsmetod för foundation efter hur tjock den är. Rinniga foundations upplever jag fungerar bra med pensel och mer krämiga brukar bli bäst med fingrarna. Jag undviker make-up-svampar eftersom de "käkar upp" så mycket produkt.
Se mer
Sarah
01/09-07:52
Hej alla! Denna foundation finns i 47 nyanser (OMG)!! Jag tror att färgen 026 beige Fauve då den är lite varmare i nyansen! För en fin och fräsch applicering av foundation brukar jag värma lite med fingrarna för att applicera lite i taget (little goes a long way)! Sedan tar jag en ren borste med syntetiskt hår ifall jag vill täcka vissa områden lite mer!! :)
Se mer
Nathalie
01/09-07:50
1. Finns 30 olika nyanser, ni på kicks har 7 av dom. Min färg är 330N 2. Mitt bästa tips är att ha en återfuktande bas för att sedan gå in med fingrarna och applicera din foundation, sedan går jag in med min beautyblender som jag sprejar med lite Settingspray och sedan duttar över ansiktet. Detta gör så att din foundation sitter hela dagen
Se mer
fanny
01/09-07:49
Det finns 30 olika nyanser. Jag tror att 425C skulle passa mig bäst.
Se mer
Sofie
01/09-07:49
1. Den finns i 45 nyanser. 2. 07 Sable Bästa tipset på att applicerafoundation är att använda en sponge (make-up svamp) att fördela och applicera produkten med. Då slipper man kladd och den fördelar så mycket som krävs.
Se mer
Karin
01/09-07:48
Det finns 30 nyanser varav 7 på Kick's. Av de 7 tror jag 120N skulle passa mig. Ett hack är att ta ett tunt lager puder innan foundation. Det ger bättre täckning och snyggare finish.
Se mer