Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sophia :)
Beauty Star
15/04/24-17:52
Hej! Min Hoola bronzer från Benefit håller på slut och jag behöver köpa en ny. Vad rekomenderar ni? Personligen har jag hört att anastasias krämbronzer är bra men är osäker <3
Jennifer
Beauty Pro
15/04/24-17:01
Var in på kicks idag och köpte med mig denna hem.✨ Valentino Donna born in roma coral fantasy
Var in på kicks idag och köpte med mig denna hem.✨ Valentino
Dominika
Beauty Star
15/04/24-16:59
Mina favoriter inför våren!☺️ Första platsen tar självklart Oriana vilket är en fantastisk söt marshmallows doft med bl.a apelsinblomma och citrus🌸🍋 Fråga gärna om ni har funderingar kring dessa!
Mina favoriter inför våren!☺️ Första platsen tar självklart
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
15/04/24-13:27 (redigerad den 15/04/24-13:33)
Mitt miniköp på Kicks igår på 5 minuter😍! Brun singelskugga och ett gloss från MAC som jag använde för 24 år sedan 💋 jätteglossigt är det!! Och ett parfymprov😍
Mitt miniköp på Kicks igår på 5 minuter😍! Brun singelskugga
Nikki
Beauty Pro
15/04/24-12:51
Burberry Goddess EdP Lyxig vaniljdoft som inte är så söt. Feminin, mjuk och kryddig. Doftnoter förutom några olika vaniljnoter är lavendel, kakao och ingefära. Provdofta i butik!
Burberry Goddess EdP   Lyxig vaniljdoft som inte är så söt.
Linn
Beauty Pro
15/04/24-12:21 (redigerad den 15/04/24-12:22)
Mitt senaste köp från KICKS! Ett blush-stick från BeautyAct!
Mitt senaste köp från KICKS!  Ett blush-stick från
Nikki
Beauty Pro
15/04/24-12:17 (redigerad den 15/04/24-12:19)
🥦 BROCCOLI FRECKLES 🥦 Det har ju funnits många sätt att fixa fuskfräknar de senaste åren. Är det någon av er som ännu testat den virala trenden Broccoli Freckles?🥦 För att göra detta behöver du bara en broccoli som är i perfekt skick (samt tvättad och torr) och en bronzer (kräm eller stick) som låter fräknar synas men har ett naturligt utseende. Med dessa två ingredienser är det bara att följa dessa steg: 1. Måla toppen av broccolin med din bruna bronzer. 2. Därefter "stämplar" du med broccolin på näsans skiljevägg och kindben med mjuka tryck.  3. Avsluta med setting powder och gärna setting spray för ett jämnare och naturligare resultat som håller.
🥦 BROCCOLI FRECKLES 🥦  Det har ju funnits många sätt att
Nora
Beauty Pro
15/04/24-10:22