Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Mimmi
08/05-09:49
Dehär är en riktigt babe, testat all möjliga primer för min kombinerade hy men denna är bara Woow. Och priset är inte heller så farligt 🤩🤩
Se mer
Merina
08/05-09:27
En sommardoft för oss som gillar fräscha och blommiga toner, som dessutom sitter kvar länge! 💗 älskar dessutom att det finns refill!
Armani My Way Floral EdP 50 ml
Armani My Way Floral EdP 50 ml
Armani My Way Florale EdP Refill 150 ml
Armani My Way Florale EdP Refill 150 ml
Se mer
Angela
08/05-09:16
Ingen lyckligare än jag idag! Vrickad fot, tumbasartros som gör ont, öm axel MEN!!! Efter alla besvikelser på grund av mina stora porer har jag hittat the ONE and ONLY foundation som INTE SYNS!! VARFÖR VARFÖR VARFÖR görs det reklam på allt, annat men inte på detta??? Hon är KVINNA med SVENSKA rötter, kan det vara möjligt att JAG, en ITALIENSKA är en av de få här i Sverige som upptäckt henne???? Har använt vidundret på ena sidan bara. Med snart 66 år på huden känns det så bra
Se mer
Merina
08/05-09:13
Behöver tips på en bra hårinpackning som är vårdande och får håret att se friskt ut! Har glanslöst och frissigt hår, ej behandlat eller färgat.
Se mer
Ellinore
08/05-09:05
Hej 🙋🏻‍♀️ Jag vill ha era absolut bästa produkter för frissigt hår. Mitt hår blir fruktansvärt frissigt och hårstråna kan nästan bli krusiga ibland. Jag har blekt håret i flera år tidigare men färgade över för lite mer än ett år sedan och blev brunett pga att jag inte orkade lägga ner så mycket tid och pengar på att ta hand om det längre. Har ni en hel rutin som gjort skillnad för er så får ni mer än gärna dela med er 😍
Se mer
Sofia
08/05-08:46
Hej! Vad är era tips på bra spf till ansiktet? Jag använder en från Aco för tillfället men gillar alltid att prova något nytt 🫶🏻
Se mer
Anna Caroline
08/05-08:17
Haft så svårt att hitta en bra concealer som funkar på mina blågröna områden under ögonen, som också är väldigt känsliga och torra. Men nu tror jag att jag hittat den! Clarins täcker bra utan att lägga sig i vecken och torkar inte ut eller blir kakig. Använt den över en vecka nu och är mkt nöjd!
Clarins Everlasting Concealer 01 Light
Clarins Everlasting Concealer 01 Light
Se mer
Marla
08/05-08:12
Kan nån tipsa om bra borstar? Mina har blivit för gamla och smutsiga
Se mer