Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Hanna
22/03-16:10
Känner att det börjar bli dags att köpa ny rouge, någon som har några tips? Är öppen för allt både kräm och puder🥰🥰
Se mer
Isabel
22/03-15:37
Ni med känslig hud - vilken foundation är er favorit? Jag har Dior Forever, Armani neo nude och The ordinary serum foundation. De två sistnämnda är något snällare än diors när min hud är inflammerad (perioral dermatit) Är sugen på att testa något nytt men vet inte om jag vågar 🤷🏻‍♀️✨
Se mer
Tova
KICKS-anställd
22/03-15:01
Om jag säger pudrig doft – vad säger ni då? Jag älskar Chanel #5 (folk runt omkring mig not so much haha). Och nu har jag hittat, i min mening, en modern version av den gamla klassikern 👉 Narciso Narciso Rodriguez edp. Tips, Tips! 😘
Se mer
Karin
22/03-07:18 (redigerat)
Ny vecka ny färg på naglarna
Essie Expressie Nail Polish 335 Up Up & Away Message
Essie Expressie Nail Polish 335 Up Up & Away Message
Se mer
Isabel
21/03-19:40
Vad har ni alltid med er i väskan? Här är några av mina godbitar som jag inte kan vara utan! ✨
Burts Bees Tinted Lip Balm Red Dahlia
Burts Bees Tinted Lip Balm Red Dahlia
Yves Saint Laurent Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Yves Saint Laurent Touche Éclat 2 Luminous Ivory
DIOR Crème Abricot
DIOR Crème Abricot
IT Cosmetics Brow Power Micro Eyebrow Pencil Universal Taupe
IT Cosmetics Brow Power Micro Eyebrow Pencil Universal Taupe
Se mer
Isabel
21/03-19:32
Har ni doftat på den nya Miss Dior edp och vad tycker ni? 🎀
Se mer
@skincarebyastrid
21/03-16:48
Hur gör ni för att göra er morgonrutin så snabb som möjligt? Har precis blivit mamma och har svårt att få ihop det! 😍
Se mer
Eva
21/03-14:27
Måndag och ett härligt väder. Passade på att prova mitt nya läppstift från Morphe. Kändes så fint och mjukt.
Se mer