Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hannah
Beauty Beginner
05/03/24-16:27 (redigerad den 05/03/24-16:28)
Dessa är några av mina favorit! Speciellt Lancôme. Har oerhört raka och svårböjda ögonfransar, vilket gör att jag måste använda vattenfast mascara. Den enda produkten som jag funkar på just vattenfasta mascaror är Bi-Facil, räddaren i nöden!
Jenny
Beauty Beginner
05/03/24-15:18
Alla dessa märken har bra produkter, men det märket som jag använder mest produkter av är nog Biotherm. Lait corporel har funnits i mitt badrumsskåp i mååånga år.
Leyla
Beauty Star
05/03/24-15:00
💋✨🫠
Leyla
Beauty Star
05/03/24-14:56
Sommar x4 💛✨☀️🌇
Anna
Beauty Star
05/03/24-14:56
Mitt favoritmärke av dessa är Lancome, och av Lancômes produkter så är det mascaran och foundation som står högst på listan👌👌👌 Urban Decays all nighter är ju en klassiker som borde finnas i var persons hem. Lade även till Bioterms dagcreme för män, då jag köpt den till in man som absolut älskar den!
Lea
Beauty Beginner
05/03/24-14:52
Hallå allihopa! Jag måste nog säga att lancome är min favorit av dessa! Jag är ganska nybörjare gällande smink och när jag var yngre snodde jag alltid smink från min mamma. Hon sminkar sig alltid så bra och doftar alltid så gott. Hennes all-time favourite mascara är just lancomes grandios mascara. Den är så himla bra och håller hela dagen! Blir aldrig besviken och märker att jag alltid går tillbaka till den mascaran då den ger mig de resultaten jag vill ha. Resten av produkterna jag hade med i mitt beauty-kit är en staple. Ett riktigt bra setting-spray är ju den sista finishen man behöver för att sminket ska hålla en hel kväll/dag. Sen valde jag en cleanser balm för att smidigt och enkelt kunna tvätta bort min mascara från lancome då den håller en hel kväll. En cleasning balm blir då perfekt! Sen var jag även tvungen att slänga in hårmasken från kiehls då hårvård är så viktigt! Har lockigt hår som lätt blir torrt och frissigt. Då fungerar denna toppenbra!
Tilda
Beauty Beginner
05/03/24-14:33
sus_ol73
Beauty Beginner
05/03/24-13:25
De bästa produkterna jag någonsin använt mig av!