Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
mariachristina7776
Beauty Beginner
11/04/24-20:07
Betty
Beauty Beginner
11/04/24-20:06
Rénergie Yeux H.C.F Triple Serum innehåller bland annat SNK peptider. Bästa delen i hudvårdsrutinen är rengöringen, då all smuts och smink tas bort. Och huden är redo för all hudvårdsprodukter som väntas.
Juliette
Beauty Beginner
11/04/24-19:55
Innehållet i Rénergie Yeux HCF Triple Serum är exempelvis C-vitaminer och hyaluronsyra. Perfekt om man vill ha en glowig och återfuktande bas för sminket
emelie.martinsson
Beauty Star
11/04/24-19:41
C-vitamin Det bästa i min rutin är sista steget på kvällen, over night masken.
Zainab
Beauty Beginner
11/04/24-19:40
majanilsson31
Beauty Beginner
11/04/24-18:21
Renergie Yeux HCF Triple Serum innehåller bland annat nyttiga C viraminer och rengöring av ansiktet är A och O innan något annat.
Nikki
Beauty Pro
11/04/24-17:42
En av ingredienserna är: hyaluronsyra💧  Min hudvårdsrutins magiska moment: serum 🌸
Louice
Beauty Beginner
11/04/24-16:18 (redigerad den 11/04/24-16:19)
Hyalurinsyra, C-vitamin + niacinamid  Älskar när man är helt rennoch får smörja in ansiktet, nystart!