Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Suhair
Beauty Beginner
11/04/24-09:47
Anett
Beauty Beginner
11/04/24-09:13
En av ingredienserna som den nya ögonserumet Renergie HCF från Lancome innehåller är NIACINAMID som bidrar till en enhetlig hudton samt är effektivt mot pigmentfläckar. Min absolut bästa hudvårdsrutin är dubbelrengöringen som jag gör på kvällen.
sofimv
Beauty Beginner
11/04/24-09:08
El serum de ojos Lancôme Rénergie H.C.F. Triple serum contiene ácido hialurónico, péptidos, vitamina C, niacidamida y vitamina F. Mi paso favorito en una rutina, es la hidratación. Lancômes Rénergie H.C.F. Triple serum innehåller hyaluronsyra, C-vitamin, niacidamid och VITAMIN F! Mitt favoritsteg i en hudvårdsrutin är när jag återfuktar min hud
Manar
Beauty Beginner
11/04/24-08:41
Det Rénergie Yeux HCF Triple Serumet " för C vitamin och HA som gör att produkten blir perfekt och jag blir mer intresserad av att prova det. Mitt favoritsteg i hudvårdsrutin är att mjukgöra mitt ansikte efter att skrubba det.
Emel
Beauty Beginner
11/04/24-08:33
De är bäst
Hanna
Beauty Star
11/04/24-08:20
  En av ingredienserna som nya "Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller är NIACINAMID, som bidrar till en enhetlig hudton och är effektivt mot pigmentfläckar 😍Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är när man klappar in hudkrämen (som oftast är det sista steget för mig). Då vet man att man är klar och redo för dagen! 🥰 och skönt att få unna huden fukt 🙌💦
ellinor8andersson
Beauty Beginner
11/04/24-08:15
”Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller koffein. Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är att lägga en återfuktande dagkräm före jag sminkar mig.
NatureGoddess02
Beauty Star
11/04/24-08:10 (redigerad den 11/04/24-08:20)
Hej vill visa vad jag brukar använda för skin rutin älskar ordinary serum tar bort mina finnar så bra och pimple patches är alltid bra om man har mycket jobbiga finnar som du vill få bort❤️ Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream innehåller coconut oil och detta krämen är väldigt bra om du vill ha en återfuktande hud 🩷