Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Viva
Beauty Beginner
03/03/24-09:50
Jag önskar prova dem här parfym.
Klara
Beauty Beginner
03/03/24-09:49 (redigerad den 03/03/24-09:52)
Mitt favoritvarumärke av dessa är nog lancome. Detta för att parfymer är ett stort intresse för mig och jag tycker att just lancome har väldigt många goda parfymer, samt att det är fina flaskor, vilket är ett plus. Min favoritparfym från Lancome är La nuit Tresor!
Maja
Beauty Star
03/03/24-09:49
Mitt favoritmärke är Urban Decay och favoritprodukten är deras settingspray All Nighter.
Hawa
Beauty Beginner
03/03/24-09:46 (redigerad den 03/03/24-09:48)
Älskarrrrr, min favorit produkt är la vie est belle för jag har haft den i årtal och en sprej från den väcker 1000 minnen. Mitt favorit varumärke är Kiehls eftersom dem specificerar sig inom hudvård.
Miranda
Beauty Beginner
03/03/24-09:45
Lancome La Vie Est Belle parfymen är min absolut favorit doft som jag har köpt om i flera år nu, ÄLSKAR DEN!! It cosmetics CC foundation är ett måste i min sminkväska 🤩🥰
Hypox
Beauty Beginner
03/03/24-09:44 (redigerad den 03/03/24-09:50)
Must have for everyday life 😎 Kiehl's has my heart, and let me tell you, their avocado eye cream is nothing short of a miracle worker! 🌟💚 It's my ultimate go-to, the absolute best in the game. #KiehlsLove #AvocadoMagic
Nancy
Beauty Star
03/03/24-09:43
Mitt favoritmärke är nog Urban decay! Favoritprodukten från märket är helt klart deras settingspray, otroligt bra!
Marie-Louise
Beauty Beginner
03/03/24-09:43
Lancome o Ralph lauren är mina två favoriter Lancome mascara är oslagbar,