Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Minela
Beauty Beginner
14/04/24-17:27 (redigerad den 14/04/24-17:46)
Rénergie Yeux HCF Triple Serum som innehåller bl.a. hyaluronsyra och c och F vitamin som återfuktar, vårdar och förbättrar hudens lyster. Passar perfekt min torra hud kring ögonen. Min bästa skinrutin är att rengöra huden med en rengöringsolja och applicera min nattkräm.
Jenny
Beauty Beginner
14/04/24-17:27
Min favoritsteg i hudvårdsrutinen är rengöringen med ett ansiktsvatten som tar bort den sista smutsen och gör huden mottaglig för serum och kräm. Lancômes Renergie Yeux HCF Triple serum och kräm innehåller Niacinamid som hjälper mot de pigmentfläckar jag annars får. Doft och konstisens är dessutom oemotståndliga.
Katrin
Beauty Beginner
14/04/24-17:22
För en fyllig och intensiv blick
Jenny
Beauty Beginner
14/04/24-17:06 (redigerad den 14/04/24-17:15)
Älskar både doft och konsistens på Lancômes produkter, lyx i vardagen som ger vård, välbehag och lyster. Ögonkräm och dagkräm innehåller Niacinamid som jämnar ut hudtonen och minskar de pigmentfläckar jag annars får. Kiehl’s serum är bäst, Kicks personal rekommenderade och de hade rätt! Älskar Filorgas ansiktsvatten och jag har testat många ansiktsvatten.
Shila
Beauty Beginner
14/04/24-16:45
angela.dav
Beauty Star
14/04/24-16:35
Rénergie Yeux HCF Triple Serum är berikat med C-vitamin, vilket hjälper till att ge huden en vacker och ungdomlig lyster. Mitt favorit steg i min hudvårdsrutin måste nog vara ögonkrämen. Den ska vara lite kyld och ge en kylande känsla vid ögonen vilket bara blir så Hilma avslappnande och skönt!
Ida
Beauty Beginner
14/04/24-16:33
Ögon serumet innehåller C-vitamin bland annat. Mitt favorit steg är rengöring, finns inget bättre än känslan efter man rengjort ansiktet. Så fräsch!
Mersiha
Beauty Beginner
14/04/24-16:26
1. Gentiana lutea root extract är en av ingredienserna ❤️ 2. Mitt favorit steg är rengöring! Helst dubbel rengöring för att få ut det mest optimala av min hudvård därefter! Ovanstående favoriter är något för ansiktet, kroppen & håret !❤️