Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Tävling!
Vinn en hudvårdsrutin från Lancômes Renergie serie!  

Nu har du chansen att vinna en hudvårdsrutin som innhåller trippelserumet från Lancôme tillsammans med nya ögonserumet till ett värde av 4025kr 😍🥳

 

Hur deltar jag? 

1. Skapa ett Beauty Kit med minst 1 produkt från Rénergie serien!

2. Svara på frågorna nedan:  

  • Nämn en av ingredienserna som nya "Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller. 
  • Vilket steg i din hudvårdsrutin är din favorit? 

 

⭐️ Tävlingen pågår från 9/4 - 16/4. 

 

Lycka till! 🥳

 

 

🏅 En lyxig hudvårdrutin från Lancôme!
🎫 Ett bidrag till denna tävling
⏰ Tävlingen slutar 4/16/2024
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
16/04/24-20:47 (redigerad den 16/04/24-21:17)
Rénergie Yeux HCF Triple Serim Eye innehåller C-vitamin och hyaluronsyra som är två ingredienser som min hud alltid behöver🍋💧har torr hy! Älskar att massera in vårdande hudvård så jag känner att huden blir omhändertagen, återfuktad, fräsch och att få lyster🥰 Redo för en hel dag eller en natt med sömn efteråt❣
Tiffany
Beauty Beginner
16/04/24-11:38
Mitt absoluta favoritsteg i min hudvårdsrutin är att boosta huden med ett härligt återfuktande serum. Gärna med ingredienser med hyaluronsyra och c-vitamin, precis som Yeux HCF Triple Serum innehåller ☺️🌸
Daniella
Beauty Beginner
16/04/24-09:39 (redigerad den 16/04/24-09:46)
Ett fantastisk lyster och en mysig start på morgon. Hyaluronsyra är den absoluta favorit ingredienser i mina produkter. Att starta morgonen med en toner och därefter ett serum, ögonkräm och en ansiktskräm från Lancome är den ansolut bästa starten för både kropp och själ. 
Mariah
Beauty Beginner
16/04/24-09:16
Hyaluronsyra är en favoritingrediens som finns i Lancomes nya eye serum. Jag älskar att dubbelrengöra min hud. En riktigt ren hud är grunden för efterföljande produkter 👌🏻
helenaregefalk
Beauty Beginner
16/04/24-06:20
Den innehåller Hyaluronsyra Att smörja händerna med en kräm som gör skillnad!
Muna Shawkat Haji
Beauty Beginner
15/04/24-21:16
Camilla Margaretha
Beauty Star
15/04/24-21:05
Alltid redo för dagen m dessa...
Jennifer
Beauty Pro
15/04/24-20:11
En av ingredienserna i nya Rénergie Yeux HCF triple serum är niacinamid. Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är nog serum och en fuktkräm✨