Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Celine
Beauty Beginner
31/10/23-22:20
Allt man kan drömma om skapas av Nars. Jag har hört så oerhört mycket bra om dem och har själv kunnat testa lite saker när kompisar har haft men har däremot aldrig haft möjligheten att äga produkterna själv. Jag har länge gått och suktat efter alla produkter jag har satt upp ovan, och de står till och med med på min önskelista inför julen ;) Men jag suktar lite extra efter att få prova den fantastiskt fina orgasm blushen som alla skriver så mycket gott om. Jag tror starkt på att Nars är ett vinnande koncept och det hade varit en dröm att äntligen få prova på deras produkter själv.
Leyla
Beauty Star
31/10/23-21:43
Sofie
Beauty Beginner
31/10/23-19:26
Ebba
Beauty Beginner
31/10/23-19:11 (redigerad den 31/10/23-19:11)
Dem här tillsammans till vintern!!
Ebba
Beauty Beginner
31/10/23-19:06
Linnea✨
Beauty Beginner
31/10/23-18:55
Ida
Beauty Pro
31/10/23-18:40
Olivia
Beauty Beginner
31/10/23-18:28