Hem / Bloggen / Sömn på burk - här kommer tre produkter som får dig att få
Madeleine - Ohthegloss
Beauty Star
07/07/22-11:46 (redigerad)

Sömn på burk - här kommer tre produkter som får dig att få tillbaka lystret ✨

Småbarnsmor som jag numera är, letar jag ständigt efter produkter som får mig att inte se så konstant trött ut. Produkter som ger lyster och fukt brukar vara nyckeln till ett piggare uttryck och jag har tre produkter som faktiskt är magiskt bra när det kommer till detta ändamål.

Generellt sätt har jag svårt att hitta en riktig hjälte när det kommer till ögonområdet men håll i hatten 🎩 för jag har blivit fullkomligt golvad av Origins Ginzing Refreshing Eye Cream. Produkten ljusar upp, ger lyster och tar ner eventuell svullnad. Den är magisk på att trolla bort det trötta ögonpartiet och direkt addera flera timmars sömn till sömnkontot.

Ja tack, säger vi till det.

CBD-märker Mantle släppte nyligen The Wow Serum som är ett serum som innehåller C-vitamin och ger tonvis med lyster samt jämnar ut hudtonen. En hel natts sömn - vi är snart där.

En annan riktig wow-produkt som jag nyligen började använda är BeautyActs 5% PHA + 15% glycerin Hydrating Cream. Produkten fokuserar, liksom namnet antyder, på två ingredienser särskilt: PHA som jag har pratat om tidigare - en ingrediens som exfolierar väldigt milt och som binder fukt, och glycerin, en otroligt återfuktande ingrediens som inte alls fått lika mycket uppmärksamhet som den förtjänar. Dessa två ingredienser skapar,! i denna välformulerade formula, en otroligt härlig ansiktskräm som verkligen återfuktar, ger ett fint glow och skapar magi.

8 timmars sömn har vi nu adderat på sömnkontot ✅

GinZing Refreshing Eye Cream To Brighten And Depuff Original
BeautyAct
5% PHA + 15% Glycerin Hydrating Cream 50 ml
MANTLE
The Wow Serum – Illuminating Vitamin C Serum 30 ml