Hem / Bloggen / ROSE INC ÄNTLIGEN PÅ KICKS
Olivia
Beauty Brands Ambassador
03/23/23-14:35

ROSE INC ÄNTLIGEN PÅ KICKS

ÄNTLIGEN HAR ROSE INC LANSERATS PÅ KICKS!

Rose Inc grundades av modellen och entreprenören Rosie Huntington-Whiteley som kombinerar hållbar innovation med nästan två decenniers erfarenhet av att sitta i sminkstolen.

Rose Inc har ett dubbelt förhållningssätt till skönhet, vilket ger omedelbara resultat med bestående hudvårdsfördelar.
Rose Inc kombinerar makeup med hudvård, i multi-produkter som passar för flera användningsområden. Från favoriten Skin Enhance Luminous Tinted Serum till prisbelönta Radiant Reveal Brightening Serum presterar Rose Inc´s produkter i alla kategorier med sin höga kvalite och härliga formulering.

Med ståndpelare och värdeord som

  • EXTRA/ORDINARY: EFFORTLESS AND EFFECTIVE
  • ECO/LOGICAL: CLEAN AND CLINICALLY PROVEN
  • SUPER/NATURAL: SENSUAL AND SUSTAINABLE
    Visar Rose Inc vart skåpet ska stå!

Rosie själv har länge tyckt att det saknas ett bra, clean beauty varumärke som ger riktiga resultat. Det i kombination med en acnebenägen hy föddes idén om att team upp med Bio-tech företaget Amyris som är en av världens mest högkvalitativa producenter av hudvårdsingredienser.
Med tanken av att skapa ett lifestyle brand som är snällt mot ansikte och miljö men ändå ger tydliga och långvariga resultat föddes ROSE INC!

Varumärket firade ganska nyligen 1år och har redan tagit världen med storm. och nu äntligen finns det på KICKS E-com!

Jag som make-up artist blir sällan golvad längre men detta är ett varumärke som golvade mig totalt! Enorm bonus att många produkter också är påfyllningsbara, tex rouge och läppstiften.
Produkternas fantastiska formula gör det så enkelt att få ett bra resultat, även om du inte är makeup-artist.

Mitt hjärta klappar lite extra för nedan produkter:

  • Solar infusion soft focus cream bronzer + Number 5 brush
  • Blush divine Lip & Cheek color
  • Hydration replenish micro-encapsulated moisturiser
  • Radiant reveal brightening serum

Har ni inte testat någor från Rose Inc ännu så GÖR DET!