Hem / Bloggen / Julklappstips! 🎄🎁
Marta - Hudvårdstankar
Beauty Star
12/15/22-10:59

Julklappstips! 🎄🎁

Julen närmar sig och det börjar bli dags att inhandla julklappar. Därför tänkte jag dela med mig av några utav mina favoriter som finns att köpa i fina presentkit.

🎁 BUDGIE The Double Cleanse Kit Gift Box
En superfin duo med mina två favorit rengöringar just nu! Ett balm som appliceras på torr hud och löser upp smink och solskydd. Sedan en gelrengöring som löddrar lätt och djuprengör huden utan att torka ut. Båda produkterna innehåller en låg procenthalt av salicylsyra som går ner på djupet och djuprengör porerna. Produkterna är effektiva och lyxiga! Perfekt för den som älskar hudvård och smink och vill önskar sig en effektiv rengöringsduo!

🎁 MON SUN Daily Healers
Det underbara kit från MON SUN ger en härlig spa-känsla till ett bra pris. Produkterna har ljuvliga och milda dofter som ger det där lilla extra. Denna duon innehåller en fotmask samt handkräm. Perfekt för vem som helst egentligen. För vem tackar nej till mjuka, lena och väldoftande fötter och händer?

🎁 FLAER Ready, Set, Go Gift Box
Ett perfekt kit med de allra nödvändigaste borstarna. En till foundation, en till rouge/bronzer/puder, en till ögonskugga och en till brynen! Borstarna är både snygga, underbara att jobba med och har en riktigt bra kvalité till ett bra pris. Perfekt till både nybörjaren och den mer erfarna, för bra borstar kan man ju inte ha för mycket utav!

🎁 BeautyAct Get Your Sheet Act Together Gift Box
Sist men inte minst vill jag tipsa er om detta härliga kit med olika sheet masker och eye patches. Perfekt för någon som behöver varva ner och unna sig en härlig stund egentid.
Maskerna har riktigt bra passform och ger huden den där extra boostern! Kitet är prisvärd så passar även perfekt till en julklappslek!

MON SUN
Daily Healers
BeautyAct
Get Your Sheet Act Together Gift Box
FLAER
Ready, Set, Go Gift Box
BUDGIE
The Double Cleanse Kit Gift Box