Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Riri
Beauty Star
07/12/23-08:38
Får lätt torra partier runt ögonen och är mörkare där på grund av hyperpigmentering så min favorit produkt för finten är Truth Banana Bright+ Eye Crème 15 ml. Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 m är en annan favorit för vinter som ger mig glow hela dagen.
När gör du den här rutinen?
Morgonen
Nickie
Beauty Star
07/12/23-07:39
Min rutin under vintern! Retinol, fukt och koffein! Och gärna extra fukt där till! Är så himla torr under vintern så måste lägga till extremt mycket fukt och riktigt bra produkter! Älskar att huden känns så återfuktad och välmående efter användning av dessa produkter!
När gör du den här rutinen?
Varje morgon! Visa produkter även kväll
Martyna
Beauty Star
07/12/23-07:23
Min vinterturister skiljer sig starkt från den jag använder under sommaren och det är viktigt att man anpassar sig till klimatet vi befinner oss just nu. På vintern behöver min hud framförallt återfuktning men jag ska inte glömma bort att jag har acne och behöver därför lite starkare ingredienser som nicamide och inte bara de som ger fukt. Snabbt och enkelt det här är mina favoriter som är verkligen värd pengarna. Det spelar ingen roll hur trött jag är hudvård kommer jag alltid att lägga på mitt ansikte för det är det den förtjänar.
När gör du den här rutinen?
Kvällen
Blanka
Beauty Star
07/12/23-06:13
En hudvårdsrutin för torr men aknebenägen hy är alltid knepigt, inte minst på vintern då vädret ställer till det och rubbar den ömtåliga hudbarriären. I år tycker jag mig dock ha bemästrat den nordiska vinterns utmanande klimat, så här kommer min rutin för att hålla huden i balans och dessutom lyckas behålla ett glow: 1. Rengörningsoljan från Klair’s! Så snäll men effektiv! 2. Cosrx snail mucin! SÅKLART. Bäst för fukt och spänst! 3. Jorgobés niacinamid serum. Bra mot blemmor, men också grym för hudbarriären. 4. Klair’s Freshly Juiced vitamin E mask! DEN bästa masken! Punkt slut. 5. På dagen följer jag upp med SPF. Just nu är jag helt besatt av Maybellines populära läppglans, min favorit är nyansen Taffy. Jag använder den på läpparna, men även som blush då den ger ett vackert glow samt en lite rosig ”Cold-girl” look som är så trendig och söt. Kram på er alla!
När gör du den här rutinen?
Morgon/kväll
Hana
Beauty Pro
07/12/23-01:44 (redigerad den 08/12/23-22:30)
Först så använder jag en mild exfolierande vattenbaserad cleanser, sedan så använder jag hyaluronic acid då det är viktigt att hålla min hud len och återfuktand vid dessa kalla vinter tider. Jag låser sedan in all fukt med min favorit moisturiser och ögonkräm, beauty acts melting cream. Jag avslutar min rutin med att lägga ögonfransserum och läppmask🫶🏼💋☃️
När gör du den här rutinen?
Varje kväll
elsamezz00
Beauty Beginner
06/12/23-23:18
Älskar dessa
När gör du den här rutinen?
Börjar med cleanser sen serumet. Sedan krämen. Huden blir riktigt mjuk
Belinda
Beauty Star
06/12/23-21:20
Fukt, fett, barriär! Mina ledord speciellt på vintern! ✨💕☃️ (varvar också in vegan kombucha essence och the ordinary hyaluronic acid)
När gör du den här rutinen?
Kväll
ebbaengs
Beauty Star
06/12/23-20:21
Älskar en återfuktad hud på vintern
När gör du den här rutinen?
Jag gör den på morgonen