Hem / Beauty Routines / Min nuvarande hår rutin fokuserar på att vårda och
maddyrose8888
Beauty Star
06/02/24-08:03 (redigerad den 06/02/24-08:05)
Min nuvarande hår rutin fokuserar på att vårda och återställa hälsan på mitt behandlade och frissiga hår. Genom att använda skonsamma och passande produkter som schampo, hårinpackning och balsam arbetar jag på att återställa den naturliga glansen och styrka. För att intensifiera vårdprocessen sover jag regelbundet med hårolja i håret för att ge det extra näring och återfuktning under natten. Min dedikation till att vårda mitt hår visar min strävan efter att uppnå och bevara dess hälsa och skönhet. Hårolja under natten är något jag har börjat med nyligen och jag har redan sett en skillnad. Några av mina favoriter ser ni nedan! Jag vill vinna den nya hårvårds Detox-serien från Björn Axén eftersom jag söker efter produkter som kan hjälpa mig ytterligare att vårda mitt hår och återställa dess hälsa. Med dom detoxifierande egenskaper skulle dessa produkter vara ett perfekt komplement till min nuvarande rutin för att bekämpa skador orsakade av behandlingar och miljöfaktorer, och för att ge mitt hår den extra boosten av näring det behöver för att se och kännas friskt och livfullt igen.
Moroccanoil
Hydrating Shampoo 250 ml
Moisture Repair Conditioner 250 ml
Kérastase
Résistance Masque Force Architecte 200 ml
Sol de Janeiro
Brazilian Glossy™ Nourishing Hair Oil 60 ml
När gör du den här rutinen?
Varannan dag!