Hem / Beauty Looks / Kvällens sminkning! Jag testade äntligen Haus Labs
Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Havanna
Beauty Star
09/10/23-23:51
Kvällens sminkning! Jag testade äntligen Haus Labs
Kvällens sminkning! Jag testade äntligen Haus Labs foundation idag! Jag gillade den! Vet dock inte om den slår min favorit nars light reflecting. Måste testa mer. Hoppas Haus labs kommer till Sverige snart. Jag vill verkligen testa concealern också!! Har nån annan testat nåt från Haus labs än? Jag skriver iaf en lista på produkter och taggar de som finns på Lyko! ☺️☺️ Pink honey ögonbrynsgel Elf power grip primer Haus labs triclone foundation i 050 Kosas concealer i 0.5N Makeup by mario bronzer stick I light/medium Glossier blush i beam Makeup my mario blush stick i soft coral Hourglass veil löspuder Physicians formula butter bronzer Essence blush i 30 breathtaking Isadora brow fine liner i 42 soft brown The balm sunrise eyeshadow palette Elf lash n roll Nyx lip pencil i nude beige Nudestix magnetic matte lip color i blossom Fenty beauty läppglans i fenty glow Urban decay all nighter
Isadora
Brow Fine Liner 42 Soft Brown
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
LH cosmetics
Powder Puff
NYX Professional Makeup
Slim Lip Pencil Nude Beige
FLAER
211 Sculpted Bronzer Brush
FLAER
402 Smudge Brush