Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Helen
Beauty Beginner
05/03/24-02:17
hårstyling
Helen
Beauty Beginner
05/03/24-02:16
ansiktkräm lumen lancome ochså bra ansikskräm
Helen
Beauty Beginner
05/03/24-02:12
mina favoritparfymer även miss dior chere
Rebecka
Beauty Star
05/03/24-00:35
Det bästa märket är såklart Urban Decay! Deras setting spray All nighter är den bästa setting sprayen jag testat och sminket sitter verkligen ALL NIGHT😍😍
Thea
Beauty Star
05/03/24-00:14
Kiehl’s är mitt absoluta favoritmärke när det gäller både hårvård och hudvård. Det är ett fantastisk märke som jag alltid kan lita på! Detta beauty kit innehåller några av mina favoritprodukter från Urban Decay, Kiehl’s och Lancôme. Eftersom Kiehl’s är en favorit i min bok var jag tvungen att inkludera två fantastiska hudvårdsprodukter. Urban Decay är en makeup-klassiker och deras setting sprays är i särklass. I detta beauty kit har jag inkluderat min personliga favorit som ger en extra boost av vitamin C. Jag har även inkluderat en doft från Lancôme som jag starkt rekommenderar om du vill göra ett extragott intryck på omgivningen! (Eller bara njuter av att dofta gott själv)Med detta kit kommer din hy lysa, sminket sitta fantastiskt och du kommer dofta ljuvligt.
Alice
Beauty Beginner
05/03/24-00:04
mitt favorit märke utav dessa är absolut urban decay då deras setting spray är helt sjuk! MEN inget slår en parfym som håller sin doft genom hela dagen, dessutom är doften av parfymen på en ny nivå! älskar alla dessa märken med det som har hem priset är nog Urban Decay!
Irina
Beauty Beginner
05/03/24-00:03
Bästa produkterna som hjälper mig att känna mer säkert och fint varje dag 🤎
Pelin
Beauty Beginner
04/03/24-23:14
Dessa är absoluta favoriter. Speciellt Urban decay setting spray som förändrat hållbarheten på mitt smink ÄLSKAR!!