Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofie
Beauty Beginner
10/04/24-20:16 (redigerad den 10/04/24-20:26)
En av ingredienserna är Niacinamide Absolut bästa steget i min hudvårdsrutin är rengöring 🧼 Vem kan tacka nej till kombination av lyx, fukt och skönhet 💭💖 #beautytalks
Marina
Beauty Beginner
10/04/24-20:10
BRA.Rebecka
Beauty Beginner
10/04/24-19:57
THEOBROMA GRANDIFLORUM SEED BUTTER är en ingrediens! Bästa steget är en bra foam cleanse. Det är uppfriskande! 
Johanna
Beauty Beginner
10/04/24-19:57
Ögonkrämer innehåller En unik kombination av hyaluronsyra och de peptider som ingår i vårt franska linfröextrakt. Min favorit är K- ceutic som man sluter hela ansikts rutinen med men jag tror att om jag bara få testa det nya Renergie serumet så kommer det att bli min favorit
Nguyet Nga
Beauty Beginner
10/04/24-19:47
Naomi
Beauty Beginner
10/04/24-19:39
En av ingredienserna är faktiskt Caffeine (och min favvo vitamin C!). Min favoritdel av min hudvårdsrutin den sista delen, när ögonen ska få sitt och man avslutar hela rutinen med en lätt och trevlig ögonkräm som lyser upp hela ansiktet. <3
Clara
Beauty Beginner
10/04/24-19:24
Fanny
Beauty Beginner
10/04/24-19:10
En av ingredienserna i Lancômes Rénergie Yeux HCF Triple Serum är ferulinsyra 💧 Det absolut bästa steget i hudvårdsrutinen är fuktsteget, egentligen allt från essence till serum, men framförallt face mist 🫧 Det blir en hel del sprayningar per dag