Hem / Beauty Kits / IT och Mac produkter är mina favoriter speciell produkter
Mariam
Beauty Pro
27/02/24-16:32 (redigerad den 27/02/24-16:57)
IT Cosmetics
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Tan
IT Cosmetics
Bye Bye Dark Spots Concealer 31 Medium Neutral
IT Cosmetics
Bye Bye Pores™ Poreless Finish Airbrush Powder
MAC
Studio Radiance Serum Powered Foundation NC 18
IT och Mac produkter är mina favoriter speciell produkter som jag taggar dom ❤️ Mac foundation:studio radiance det känns skönt och använda daglig utan dåligt känsla att skada hy det en sort serum som bra för hy såååå lätt man känner inte tung i hy så huden kan andas under dagen även man har foundation 🫶 CC+foundation . Snäll mot hy man kan använda daglig och för fast ( jag använder inte daglig jag vill inte tar slut 😂) det full cover plus har SPF/FPS UVB 50 😍 fattar ni 50 😍 perfekt för resa utomlands 😍🌞🌞🌞🌞🌞 (jag har använt det i min brolopp fest 😍) BYE BYE DARK SPOTS : det precis som produktens nam är bye bye till mörk spots under ögon 🫶👍 värkligen det gör det 😍 rekomender absolut denna Concealer 😍😍jag använder daglig 😍 All night : alla känner det håller sminken såå bra och Mac settin spray också jag tycker om det det primer + setting spray man släpper lögger massor kräm innan smink man kör bara men Mac spray ITBYR BYE PORES: älskaaaar det gör inte gegik , concealer sitter jätter finn hella dan med har loospowder