Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Perfekta produkterna inför sommaren🌸 Jag har nu under att t
Hanna
14/06-18:30 (redigerat)
Beauty Tester
Perfekta produkterna inför sommaren🌸 Jag har nu under att tag fått testa två produkter från Sunny Stories☀️ 🌟Self tan illuminating body lotion gradual Jag har aldrig varit en stor brun utan sol användare men denna produkten förvånade mig stort!! De blir en härlig och fin solkysst bränna efter bara första användningen och den bygger upp jättefint, utan att bli orange. Man får ett härlig glow efter applicering, den torkar snabbt vilket gör att det inte kladdar ner och förstör sängkläder. Ett stort pluss är doften!! Får inte bus känsla alls🙏🏻 🌟Self tan kabuki blending brush Applicerade brun utan solen med denna härliga kabuki borsten!! Så härlig och mjuk, blandar in produkten som en dröm utan att det blir fläckigt eller randigt:) perfekt för både kropp och ansikte, om man inte vill använda den på hela kroppen är den perfekt för svåra ställen som händerna och fotknölarna! Måste säga hur imponerad jag är över dessa två!! Trodde aldrig jag skulle bli så här överraskad🤩 Rekommenderar starkt dessa och speciellt lotionen om man inte vill använda vanlig mousse☀️☀️ Har ni testat någon av dessa, vad tycker ni?
Sunny Stories Self Tan Illuminating Body Lotion Gradual 125 ml
Sunny Stories Self Tan Illuminating Body Lotion Gradual 125 ml
Sunny Stories Self Tan Kabuki Blending Brush
Sunny Stories Self Tan Kabuki Blending Brush