Hem / Alla inlägg / Hej! Jag skriver detta inlägg som ett bidrag till pågående
Alexandra
Beauty Beginner
29/08/22-19:12
Hej! Jag skriver detta inlägg som ett bidrag till pågående tävling för Lancômes nyaste hudvårdande foundation💫 Hur många nyanser finns det? Den nya lanseringen innehåller 30 olika nyanser. Vilken nyans tror du att du ska ha? Jag brukar (tyvärr) ha svårt att hitta rätt nyans då min hy är väldigt ljus samtidigt som den drar mot det varma hållet. Men jag tror att nyans 105W skulle ha bäst chans att passa! 🤍 2. Dela med dig om dina allra bästa foundationhacks! Internet svämmar över med tips och tricks för att lyckas med en perfekt foundation. Mitt bästa tips är att fokusera på det grundläggande - grunden är A och O. För att foundationen ska lägga sig rätt på hyn och för att hyn själv ska må bra är det viktigt att man inte slarvar. Trotts att det kan vara frestande att ta några genvägar under kvälls- och morgon-rutinerna när man är lite trött i höstmörkret så är det ack så viktigt för en bra bas. 🍁🍂 Så glöm inte bort en ordentlig sminkborttagning, nattkräm, dagkräm, primer, och concealer - din hy kommer tacka dig 🌹
Lancôme
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 105W