Hem / Alla inlägg / Budget tips! För ett tag sedan blev jag rekommenderad och
Nikki
Beauty Pro
08/04/24-07:56
Budget tips! För ett tag sedan blev jag rekommenderad och erbjuden att testa denna ögonbrynsmascara från Depend, Perfect Eye Eyebrow Mascara Tint & Shape, av en väldigt trevlig medarbetare i en KICKS butik. Förklarade att jag föredrar naturliga bryn till både form och färg och helst använder ofärgad brow gel. Anastasia är favoriten men har även haft MAC, bareMinerals och Lumene. Ville nu ha en med lite färg för att på ett ändå diskret sätt förstärka mina bryns naturliga färg. Har Anastasia Dip Brow Gel som jag faktiskt inte alls är nöjd med även om jag älskar alla andra brynprodukter från Anastasia. Hon frågade om jag testat Depend vilket jag inte hade. Och måste jag erkänna, inte ens kände till mer än som nagellack. Jag är så nöjd med denna. 😃 Kanske passar den inte för alla men är du ute efter en färgad brynprodukt så rekommenderar jag verkligen att du åtminstone testar denna i butik. Den kostar mindre än hälften av vad jag betalade för Anastasia men den gör mig mer än dubbelt så nöjd. 100% vegansk
Budget tips!   För ett tag sedan blev jag rekommenderad och
Budget tips!   För ett tag sedan blev jag rekommenderad och - 2
Depend
Perfect Eye Eyebrow Mascara Tint & Shape Soft Brown