Hem / Alla inlägg / Var inne på Kicks på Mall Of Scandinavia igår och dessa två
Rakel
Beauty Pro
27/03/22-19:55
Var inne på Kicks på Mall Of Scandinavia igår och dessa två godingar från BeautyAct fick följa med hem! Hydra Sheer Lopes Setting Powder i färgen ”01”. Debatterade med mig själv om jag skulle välja denna eller den som är translucent men då jag framförallt var ute efter påfyllning av färgat puder på mitt på LH cosmetics tagit slut. Valde mellan denna och Laura Mercier som jag absolut älskar!!! Men eftersom BeautyActs är så pass billigare så ska det bli kul att se om den kan vara lika bra och leva upp till förväntningarna. Tycker produkten ser otrolig ut på personer jag sett använda pudret, och jag älskade gamla kicks beauty translucent puder, så är super nyfiken på att testa denna. Contour and Fill Lip Liner. Har verkligen blivit frälst av läppennor och det har blivit en av mina nya favorit produkter att testa. Valde ut färgen ”Awaken Mauve” som såg helt magisk ut. Tydligen ska den hålla i ha upp till 16h, och ja ska bli spännande att verkligen sätta det på prov 🤔 Har ni testat någon av dessa? Vad tycker ni? 🥰
Var inne på Kicks på Mall Of Scandinavia igår och dessa två